    From: "x" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: paypal a Polska
    Date: Tue, 11 Jan 2005 19:24:06 +0100

    Pewno temat byl juz tu walkowany, ale byc moze ktos bylby w stanie udzielic
    odpowiedzi:
    W jaki sposob obywatel polski (tzn. ja) mieszkajacy w Polsce i posiadajacy
    tamze wszelkie dobra (konto, firme, miejsce zamieszkania itp.) moze zalozyc
    konto w Paypal?
    Z tego co wiem to zupelnie bezposredniej metody na to nie ma gdyz po prostu
    nie ma Polski na liscie krajow...
    Oczywiscie odpadaja metody narazajace mnie na utrate srodkow ktore by sie
    tam znajdowaly.

    Dziekuje z gory za pomoc