eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipapierowe potwierdzenie przelewu - lukas › papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news
    .onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
    Date: Mon, 14 Oct 2002 17:08:51 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 29
    Sender: w...@p...onet.pl@pc140.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <aoemn1$cld$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc140.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1034608161 12973 213.76.10.140 (14 Oct 2002 15:09:21 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Oct 2002 15:09:21 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:207878
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,


    Ten Lukas coraz bardziej mnie zaskakuje. Chyba 10 razy pytałem się, czy
    można zamówić papierowe potwierdzenie przelewu na iny adres, niż
    korespondencyjny w bazie banku. Zawsze po konsultacjach mówiono mi, że bez
    problemu, nawet inna osoba może być odbiorcą...

    Zgadnijcie gdzie doszło? Na adres korespondencyjny oczywiście. Konsultacja z
    LUKASlinią nic nie daje, konsultanci udają, że nie rozumieją o co mi chodzi,
    w systemie nie ma śladu po adresie, na który miało być wysłane
    potwierdzenie...

    Chyba pójdzie kolejny faks do działu obsługi spraw klienta...

    Coraz mniej mi się to podoba, a do tego te lodowate podejście do klienta na
    LUKASlinii, mogliby sobie wyrobić jasne standardy witania/żegnania klienta i
    rozmowy z nim... Bo "dzień dobry" usłyszeć bardzo trudno, podobnie "w czym
    mogę pomóc"... Czasem tylko "Kowalski słucham", albo "Lukas bank słucham"...
    :-|

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1