-
Data: 2002-10-14 22:03:03
Temat: Re: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
> Ten Lukas coraz bardziej mnie zaskakuje. Chyba 10 razy pytałem się, czy
> można zamówić papierowe potwierdzenie przelewu na iny adres, niż
> korespondencyjny w bazie banku. Zawsze po konsultacjach mówiono mi, że bez
> problemu, nawet inna osoba może być odbiorcą...
>
> Zgadnijcie gdzie doszło? Na adres korespondencyjny oczywiście. Konsultacja z
> LUKASlinią nic nie daje, konsultanci udają, że nie rozumieją o co mi chodzi,
> w systemie nie ma śladu po adresie, na który miało być wysłane
> potwierdzenie...
Bo konsultanci nie opieraja sie na wiedzy tylko na zdrowym rozsądku a ten
mówi "a dlaczego nie, można, przecież klient może byc na wakacjach lub u
rodziny na dlugim pobycie" a problem jest pewnie w systemie, w sofcie, w
ktorym nie ma takiej opcji, nie ma okienka w które mozna to wpisać więc
opiera się to na inforamcji zapisanej na karteczce której później nie ma komu
przekazać.
> Chyba pójdzie kolejny faks do działu obsługi spraw klienta...
Nie wiem jak u ciebie wyglądają takie potwierdzenia ale mi troche ta forma
nie odpowiada. W TOiP stoi " potwierdzenie wykonania transakcji" a gdy juz
udam sie do oddzaiłu po takowe, i swoje odstoję, to dostaje karteczkę z
tytułem "POECENIE PRZELEWU" z opisem jaki złozyłem w necie a na dole
dysponentka dopisuje odręcznie "Wydruk potwierdzenia z dnia XX.XX.XXXX r" i
wychodzi jakby potwierdzala złożenie polecenia przelewu" a nie fakt jego
wykonania. Nie wiem ile to kosztuje ale chyba jest ich stać na wydrukowanie
formatek z prawidlowym tytułem "Potwierdzenie wykonania transakcji-wykonania
przelewu" lub prościej "Potwierdzenie wykonania przelewu"
Sark
>
> Coraz mniej mi się to podoba, a do tego te lodowate podejście do klienta na
> LUKASlinii, mogliby sobie wyrobić jasne standardy witania/żegnania klienta i
> rozmowy z nim... Bo "dzień dobry" usłyszeć bardzo trudno, podobnie "w czym
> mogę pomóc"... Czasem tylko "Kowalski słucham", albo "Lukas bank słucham"...
> :-|
>
> --
> Pozdrawiam,
>
> Wojciech Nawara
> w...@p...onet.pl; 0501950782
>
> ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq
>
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 15.10.02 08:21 Wojciech Nawara
- 15.10.02 08:29 Sark
- 15.10.02 23:00 s...@o...pl
- 16.10.02 05:31 Robert
- 16.10.02 09:49 Wojciech Nawara
- 16.10.02 09:51 Wojciech Nawara
- 16.10.02 10:07 Robert
- 16.10.02 12:25 Wojciech Nawara
- 16.10.02 12:30 s...@i...pl
- 26.10.02 16:54 Michal Sawicki
- 27.10.02 21:00 Robert
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem