  • Data: 2002-10-14 15:08:51
    Temat: papierowe potwierdzenie przelewu - lukas
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ten Lukas coraz bardziej mnie zaskakuje. Chyba 10 razy pytałem się, czy
    można zamówić papierowe potwierdzenie przelewu na iny adres, niż
    korespondencyjny w bazie banku. Zawsze po konsultacjach mówiono mi, że bez
    problemu, nawet inna osoba może być odbiorcą...

    Zgadnijcie gdzie doszło? Na adres korespondencyjny oczywiście. Konsultacja z
    LUKASlinią nic nie daje, konsultanci udają, że nie rozumieją o co mi chodzi,
    w systemie nie ma śladu po adresie, na który miało być wysłane
    potwierdzenie...

    Chyba pójdzie kolejny faks do działu obsługi spraw klienta...

    Coraz mniej mi się to podoba, a do tego te lodowate podejście do klienta na
    LUKASlinii, mogliby sobie wyrobić jasne standardy witania/żegnania klienta i
    rozmowy z nim... Bo "dzień dobry" usłyszeć bardzo trudno, podobnie "w czym
    mogę pomóc"... Czasem tylko "Kowalski słucham", albo "Lukas bank słucham"...
    :-|

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara