  • 21. Data: 2015-07-11 21:00:30
    Temat: Re: pani Karolina Pielach, Getin Bank
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > W razie czego pani Karolina będzie broniła banku własną piersią?
    > [dla pani Karoliny to błahostka]
    >
    > Może masz rację -- frankowcy nie w sądzie, ale na ulicy dochodzą
    > ,,swego'' -- nie zawracają sądom 12345 czy 1234 tak błahymi sprawami. :)

    Porownujesz kredyt hipoteczny we frankach z zamknieciem konta?
    Niezle odleciales...

  • 22. Data: 2015-07-12 17:43:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Porownujesz kredyt hipoteczny we frankach z zamknieciem konta?
    > Niezle odleciales...

    Żyjemy w różnych światach -- dla Ciebie tysiąc plnów to drobiazg -- jesteś
    przecież krezusem. Ja jestem biednym człowiekiem -- dla mnie tysiąc plnów
    to dużo, to nie jest błahostka.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2015-07-12 18:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > jesteś przecież krezusem. Ja jestem biednym człowiekiem -- dla mnie
    > tysiąc plnów to dużo, to nie jest błahostka.

    Dla mnie tysiac pln to tez duzo.
    Po prostu ty rozdmuchujesz sprawe 20zł i zamiast ja załatwic chcesz celowo
    dopuscic do długu w wysokosci 1000zł zeby dowieśc racji.
    A mnie nie bawi postawa ze na złosc rodzicom...

  • 24. Data: 2015-07-12 18:21:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Dla mnie tysiac pln to tez duzo.

    > Po prostu ty rozdmuchujesz sprawe 20zł

    Gdzie ja rozdmuchuję taką sprawę?

    > i zamiast ja załatwic

    Co w niej załatwiać?

    > chcesz celowo dopuscic do długu w wysokosci 1000zł

    Skąd takie podejrzenia?

    > zeby dowieśc racji.

    Jakich racji?

    > A mnie nie bawi postawa ze na złosc rodzicom...

    Na złość rodzicom co?...

    -=-

    Aby było jasne -- konto w Meritum zostało zamknięte następnego
    dania roboczego po tym, jak dowiedziałem się o opłatach. ani
    złośliwości wobec rodziców, ani celowego dopuszczania, ani
    innych zarzucanych mi przez Ciebie czynów -- nie dostrzegam. :)

    Gdy pisano o opłatach uznałem, że te opłaty dotyczą tylko nowych kont.

    Nieświadoma owca może bez trudu mieć wysoki dług -- wystarczy błąd banku.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2015-07-12 19:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Gdzie ja rozdmuchuję taką sprawę?

    W kilku poprzednich postach.
    Rozmowa o zamknieciu konta, ktore byc moze kosztuje 20zł miesiecznie, a juz
    rozmawiamy o długu 1000zł...

    > Co w niej załatwiać?

    zamknąc konto.

    > Skąd takie podejrzenia?

    Z ciagu zdarzen ktory opisałem powyzej.

    > Jakich racji?

    Ze bank zły, podły i ciemiezyciel.

    > Na złość rodzicom co?...

    ucho...

  • 26. Data: 2015-07-12 19:34:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > W kilku poprzednich postach.

    Zacytować to dmuchanie potrafisz? Bo równie
    dobrze mógłbyś napisać coś na kształt:

    w swoich wypowiedziach

    Niestety Twoja odpowiedź jest niezbyt dokładna.
    Można by rzecz brutalniej -- Twoja odpowiedź jest pusta,
    (nie niesie ze sobą żadnej terści poza oczywistościami)

    > Rozmowa o zamknieciu konta, ktore byc moze kosztuje 20zł
    > miesiecznie, a juz rozmawiamy o długu 1000zł...

    Nie umiesz czytać czy masz słabą pamięć?
    Ja pisze o kilku latach chodowli.

    > zamknąc konto.

    Ha! Ale jak zamknąć? -- ono już zamknięte. ;)
    (jakże go wydawać -- on dawno wydany)

    Jeszcze kilka takich błyskotliwych (pustych czy irracjonalnych
    odpowiedzi z Twojej strony i zamknę Ci dostęp do moich oczu.
    Najpierw czytaj -- później pisz.

    > Z ciagu zdarzen ktory opisałem powyzej.

    Ale tego ciągu nie przeciągniesz tutaj, aby wykazać
    Twój tok rozumowania? -- tok zdecydowanie błędny.

    > Ze bank zły, podły i ciemiezyciel.

    To moje racje? Może najpierw wytrzeźwiej, później odpisuj?

    > ucho...

    Co ucho?

    -=-

    Dla tych, którzy gubią się...

    Ja piszę o takiej sytuacji -- klient złożył wypowiedzenie w banku,
    ale bank konta nie zamknął (błędy zawsze bywają) a po paru latach
    zwrócił się do klienta z prośbą o uregulowanie długu...

    O czym Budzik pisze -- trudno mi zgadnąć.

    Moim zdaniem Budzik oderwał się od rzeczywistości.
    Budzik to doskonały przykład pani Karoliny Pielach?
    IMO niezły. :)

    Daję Ci PLONK za całokształt. :)
    Na kilka najbliższych Twoich postów mogę dać odpowiedź -- abyś
    nie pisał, że uciekam przed ,,odpowiedzialnością'', ale ogólnie
    raczej nie chcę Cię czytać, bo takie czytanie jest stratą czasu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2015-07-12 22:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Zacytować to dmuchanie potrafisz?

    Nie bawia mnie takie przepychanki.
    Jeżeli miałes cos innego na mysli - po prostu to powiedz.

> [...]
    > (nie niesie ze sobą żadnej terści poza oczywistościami)

    > Nie umiesz czytać czy masz słabą pamięć?

    A po co chodowac?

    > Ha! Ale jak zamknąć? -- ono już zamknięte. ;)
    > (jakże go wydawać -- on dawno wydany)

    Racja. Ale skoro teoretycznie zamkniete a jednak widac ze nie zamkniete to
    mozna:
    - wysłac ten nieszczesny formularz (tez bym tego nie zrobił)
    - zadzwonic do banku, wyjasnic komus wyzszemu niz pacjent na infolinii ze
    zlozono odmowe przyjecia nowych warunków i ze maja sie odpierniczyc.
    - złożyc reklamacje co do odrzucenia pisma odrzucajacego nowe warunki.

    > Jeszcze kilka takich błyskotliwych (pustych czy irracjonalnych
    > odpowiedzi z Twojej strony i zamknę Ci dostęp do moich oczu.
    > Najpierw czytaj -- później pisz.

    Leszku, bede zdruzgotany, ale co ja, mała myszka, moge na Twoje decyzje.

    > Ale tego ciągu nie przeciągniesz tutaj, aby wykazać
    > Twój tok rozumowania? -- tok zdecydowanie błędny.

    Zamiast pisac ze błedy, napisz jaki jest poprawny - bedzie merytoryczniej.

    > To moje racje? Może najpierw wytrzeźwiej, później odpisuj?

    Z jednej strony piszesz o zamknieciu dostepu do Twoich oczu, z drugiej
    kolejna impertynencją prosisz o to samo?

    > Co ucho?

    matko....

> [...]
    > ale bank konta nie zamknął (błędy zawsze bywają) a po paru latach
    > zwrócił się do klienta z prośbą o uregulowanie długu...

    W koncu napisałes...

    > O czym Budzik pisze -- trudno mi zgadnąć.

    O tym o czym watek... O sytuacji w ktorej bank uznaje, ze odmowa akceptacji
    nowych warunkow to za mało i ze nalezy złożyc formularz wypowiedzenia
    umowy.

    > Moim zdaniem Budzik oderwał się od rzeczywistości.
    > Budzik to doskonały przykład pani Karoliny Pielach?
    > IMO niezły. :)

    Tak to juz jest - brak argumentów to pozostaje te ad personam.

    > Daję Ci PLONK za całokształt. :)

    Ach, jest i dreszcz...

    > Na kilka najbliższych Twoich postów mogę dać odpowiedź -- abyś
    > nie pisał, że uciekam przed ,,odpowiedzialnością'', ale ogólnie
    > raczej nie chcę Cię czytać, bo takie czytanie jest stratą czasu.

    Od razu ci mówie - nie kłopocz się.

  • 28. Data: 2015-07-13 04:07:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > W koncu napisałes...

    Niedziela to poczatej tygodnia. ;)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mnrfug$j5r$...@n...news.atman.pl

    > Opłata miesięczna w ex-Meritum to niemal 20 pln za konto firmowe. Jeśli
    > bank nie zamknie rachunku a owca nie będzie miała papieru -- błaha sprawa
    > może sięgnąć tałzena (jednego kilo) plnów. :) O tałzen bank upomni się, co
    > zwiększy zadłużenie i w efekcie z rzekomo błahej sprawy wyrosną spore koszty...

    > Spore jak dla mnie -- ale może Ty, krezus... ;)

    PLONK. :) Szkoda czasu na rozmowy z Tobą. :)

    [nawet sądu nie naśladuje... nikogo... sili się,
    ale nie wychodzi mu... pewna pani ;) w TV zauważyła,
    że należy szanować swoich pracodawców -- nie słuchałem
    uważnie, ale pojąłem w Mig27, ;) że mówiła o ZUSie,
    który nie szanuje podatników, dzięki którym ów ZUS żyje...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2015-07-13 07:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > PLONK. :) Szkoda czasu na rozmowy z Tobą. :)

    Powtarzasz się...

  • 30. Data: 2015-07-16 17:38:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Nie, klient sie wyraznie nie godzi. Pisze o tym wyraznie - nie zgadzam sie
    > na nowe warunki.
    > To jest jego oswiadczenie woli, ktore niesie ze soba skutek w postaci
    > zerwania umowy.

    Niestety tylko w Twojej wyobraźni. Zgodnie z KC, żadnego "zerwania
    umowy" nie ma, natomiast klient może umowę wypowiedzieć.

    Nie twierdzę że to jest dobre rozwiązanie, ale to co piszesz to
    zaklinanie rzeczywistości.

    > Tylko pod warunkiem ze nie oswiadczyl inaczej.
    > A w tym przypadku: oswiadczyl!

    No to niestety zgodnie z KC powinien pójść za ciosem i wypowiedzieć
    niekorzystną dla siebie umowę.
    --
    Krzysztof Hałasa