  • 1. Data: 2015-07-03 20:55:45
    Temat: mBank - powiadomienie e-mailem o wykonanym przelewie
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Czy też zauważyliście / czy u Was też tak się dzieje, że po wykonaniu
    przelewu z bardzo dużym opóźnieniem mBank przesyła e-mail z
    potwierdzeniem wykonania przelewu? Od pewnego czasu bank ze sporym
    opóźnieniem je przesyła.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2015-07-03 21:27:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 03 Jul 2015 20:55:45 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Czy też zauważyliście / czy u Was też tak się dzieje, że po wykonaniu
    >przelewu z bardzo dużym opóźnieniem mBank przesyła e-mail z
    >potwierdzeniem wykonania przelewu?
    Było na grupie kilkanaście dni temu.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2015-07-05 12:45:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-07-03 21:27, WAM pisze:

    > Było na grupie kilkanaście dni temu.

    Dzięki. Znalazłem i doczytałem. W każdym razie ostatnio powiadomienie
    e-mailem o wykonanym przelewie w mBanku działa beznadziejnie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/