    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pani Karolina Pielach, Getin Bank
    Date: Sun, 12 Jul 2015 19:34:55 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <mnu46q$7at$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    >>> Dla mnie tysiac pln to tez duzo.

    >>> Po prostu ty rozdmuchujesz sprawe 20zł

    >> Gdzie ja rozdmuchuję taką sprawę?

    > W kilku poprzednich postach.

    Zacytować to dmuchanie potrafisz? Bo równie
    dobrze mógłbyś napisać coś na kształt:

    w swoich wypowiedziach

    Niestety Twoja odpowiedź jest niezbyt dokładna.
    Można by rzecz brutalniej -- Twoja odpowiedź jest pusta,
    (nie niesie ze sobą żadnej terści poza oczywistościami)

    > Rozmowa o zamknieciu konta, ktore byc moze kosztuje 20zł
    > miesiecznie, a juz rozmawiamy o długu 1000zł...

    Nie umiesz czytać czy masz słabą pamięć?
    Ja pisze o kilku latach chodowli.

    > zamknąc konto.

    Ha! Ale jak zamknąć? -- ono już zamknięte. ;)
    (jakże go wydawać -- on dawno wydany)

    Jeszcze kilka takich błyskotliwych (pustych czy irracjonalnych
    odpowiedzi z Twojej strony i zamknę Ci dostęp do moich oczu.
    Najpierw czytaj -- później pisz.

    > Z ciagu zdarzen ktory opisałem powyzej.

    Ale tego ciągu nie przeciągniesz tutaj, aby wykazać
    Twój tok rozumowania? -- tok zdecydowanie błędny.

    > Ze bank zły, podły i ciemiezyciel.

    To moje racje? Może najpierw wytrzeźwiej, później odpisuj?

    > ucho...

    Co ucho?

    -=-

    Dla tych, którzy gubią się...

    Ja piszę o takiej sytuacji -- klient złożył wypowiedzenie w banku,
    ale bank konta nie zamknął (błędy zawsze bywają) a po paru latach
    zwrócił się do klienta z prośbą o uregulowanie długu...

    O czym Budzik pisze -- trudno mi zgadnąć.

    Moim zdaniem Budzik oderwał się od rzeczywistości.
    Budzik to doskonały przykład pani Karoliny Pielach?
    IMO niezły. :)

    Daję Ci PLONK za całokształt. :)
    Na kilka najbliższych Twoich postów mogę dać odpowiedź -- abyś
    nie pisał, że uciekam przed ,,odpowiedzialnością'', ale ogólnie
    raczej nie chcę Cię czytać, bo takie czytanie jest stratą czasu.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'