    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pani Karolina Pielach, Getin Bank
    Date: Sun, 12 Jul 2015 20:00:24 +0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1>
    <mnu46q$7at$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mnu8pc$c4u$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    >>>> Dla mnie tysiac pln to tez duzo.
    >
    >>>> Po prostu ty rozdmuchujesz sprawe 20zł
    >
    >>> Gdzie ja rozdmuchuję taką sprawę?
    >
    >> W kilku poprzednich postach.
    >
    > Zacytować to dmuchanie potrafisz?

    Nie bawia mnie takie przepychanki.
    Jeżeli miałes cos innego na mysli - po prostu to powiedz.

    > Bo równie
    > dobrze mógłbyś napisać coś na kształt:
    >
    > w swoich wypowiedziach
    >
    > Niestety Twoja odpowiedź jest niezbyt dokładna.
    > Można by rzecz brutalniej -- Twoja odpowiedź jest pusta,
    > (nie niesie ze sobą żadnej terści poza oczywistościami)

    > Nie umiesz czytać czy masz słabą pamięć?
    > Ja pisze o kilku latach chodowli.

    A po co chodowac?

    > Ha! Ale jak zamknąć? -- ono już zamknięte. ;)
    > (jakże go wydawać -- on dawno wydany)

    Racja. Ale skoro teoretycznie zamkniete a jednak widac ze nie zamkniete to
    mozna:
    - wysłac ten nieszczesny formularz (tez bym tego nie zrobił)
    - zadzwonic do banku, wyjasnic komus wyzszemu niz pacjent na infolinii ze
    zlozono odmowe przyjecia nowych warunków i ze maja sie odpierniczyc.
    - złożyc reklamacje co do odrzucenia pisma odrzucajacego nowe warunki.

    > Jeszcze kilka takich błyskotliwych (pustych czy irracjonalnych
    > odpowiedzi z Twojej strony i zamknę Ci dostęp do moich oczu.
    > Najpierw czytaj -- później pisz.

    Leszku, bede zdruzgotany, ale co ja, mała myszka, moge na Twoje decyzje.

    > Ale tego ciągu nie przeciągniesz tutaj, aby wykazać
    > Twój tok rozumowania? -- tok zdecydowanie błędny.

    Zamiast pisac ze błedy, napisz jaki jest poprawny - bedzie merytoryczniej.

    > To moje racje? Może najpierw wytrzeźwiej, później odpisuj?

    Z jednej strony piszesz o zamknieciu dostepu do Twoich oczu, z drugiej
    kolejna impertynencją prosisz o to samo?

    > Co ucho?

    matko....

    > Dla tych, którzy gubią się...
    >
    > Ja piszę o takiej sytuacji -- klient złożył wypowiedzenie w banku,
    > ale bank konta nie zamknął (błędy zawsze bywają) a po paru latach
    > zwrócił się do klienta z prośbą o uregulowanie długu...

    W koncu napisałes...

    > O czym Budzik pisze -- trudno mi zgadnąć.

    O tym o czym watek... O sytuacji w ktorej bank uznaje, ze odmowa akceptacji
    nowych warunkow to za mało i ze nalezy złożyc formularz wypowiedzenia
    umowy.

    > Moim zdaniem Budzik oderwał się od rzeczywistości.
    > Budzik to doskonały przykład pani Karoliny Pielach?
    > IMO niezły. :)

    Tak to juz jest - brak argumentów to pozostaje te ad personam.

    > Daję Ci PLONK za całokształt. :)

    Ach, jest i dreszcz...

    > Na kilka najbliższych Twoich postów mogę dać odpowiedź -- abyś
    > nie pisał, że uciekam przed ,,odpowiedzialnością'', ale ogólnie
    > raczej nie chcę Cię czytać, bo takie czytanie jest stratą czasu.

    Od razu ci mówie - nie kłopocz się.