  • 1. Data: 2002-11-18 21:55:03
    Temat: oszczedzaj i inwestuj - chyba powinni komuś obniżyć wynagrodzenie ...
    Od: "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl>

    jak na razie podjąłem dwie próby rejestracji
    żadnego konta system nie widzi

    logowanie ma ograniczenie co do ilości znaków pseudonimu
    kod pocztowy wpisuje się bez kreski

    przypomnienie hasła ma błąd javascriptu w 51 linii, a po uruchomieniu
    informuje
    Warning: MySQL: Unable to save result set in
    /home/dealer/prorexim/customers/money/oszczedzaj.mon
    ey.pl/include/mysql/mysq
    l.php on line 57

    chyba mbank powinien bardziej starannie dobierać partnerów

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-11-18 21:57:16
    Od: "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl>

    "Piotr" <n...@p...NOSPAM.pl> wrote in message
    > chyba mbank powinien bardziej starannie dobierać partnerów

    z ciekawostek dodatkowych

    wejdźcie na www.gemius.pl i zalogujcie się jako money bez hasła

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2002-11-18 22:47:15
    Od: g...@p...gazeta.pl

    He,he,he poddali się :))))))

    http://oszczedzaj.money.pl/?sub=konkurs

    "W związku z licznymi pytaniami i uwagami dotyczącymi poprawności funkcjonowania
    systemu konkursowego
    przerywamy jego pracę na czas testów do godziny 10.00 (wtorek). Za utrudnienia
    przepraszamy."

    Pozdrowienia,
    Glenn

    Ps.Oj nie ma mBank szczęścia do konkursów. Co konkurs to zamieszanie.

  • 4. Data: 2002-11-18 22:55:41
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:174c.00000380.3dd96df2@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:
    > He,he,he poddali się :))))))

    Poddali? Dzis prawie caly dzien serwer nie dzialal przeciez.

    Ten konkurs to totalna porazka.

    PS. A Ty nie reklamuj na grupie, bo zwiekszasz konkurencje ;)

  • 5. Data: 2002-11-18 23:06:56
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Poddali? Dzis prawie caly dzien serwer nie dzialal przeciez.

    "Poddali" w tym sensie, że się "przyznali"

    > Ten konkurs to totalna porazka.
    Jak wszystkie konkursy mBanku-coś mnie ;) się wydaje, że zalew postów w cybercafe po
    Pustelniku to mały pikuś w porównaniu z tym, co się teraz będzie działo ;-))))) A
    tym razem też bedę krzyczeć, bo brałam udział :)

    > PS. A Ty nie reklamuj na grupie, bo zwiekszasz konkurencje ;)
    Dobra milczę juz jak grób, może się nie zorientują ;-)))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn