  • 1. Data: 2002-11-18 20:37:11
    Temat: oprocentowanie efektywne
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    czy ktos mi moze przypomniec od kiedy obowiazuje obowiazek informowania
    klienta o oprocentowaniu efektywnym
    czy dotyczy to tylko kredytow czy rowniez lokat

    dzieki za pomoc w sklerozie

  • 2. Data: 2002-11-19 07:11:56
    Temat: Re: oprocentowanie efektywne
    Od: t...@p...onet.pl

    > czy ktos mi moze przypomniec od kiedy obowiazuje obowiazek informowania
    > klienta o oprocentowaniu efektywnym
    > czy dotyczy to tylko kredytow czy rowniez lokat
    >
    > dzieki za pomoc w sklerozie

    Od 20 pażdziernika 2002

  • 3. Data: 2002-11-19 07:14:17
    Od: t...@p...onet.pl

    > Od 20 pażdziernika 2002
    >
    > --
    Sorry, też skleroza od 20 września 2002.

  • 4. Data: 2002-11-19 14:36:03
    Temat: Re: Re: oprocentowanie efektywne
    Od: Kaśka <A...@b...krakow.pl>

    Bank ma obowiązek informowania o rzeczywistej rocznej stopie procentowej
    kredytu od 19 września 2002 (dzien wejscia w zycie ustawy o kredycie
    konsumenckim)