  • 1. Data: 2002-11-18 22:10:09
    Temat: PKO BP i akceptacja nowego druku "podatki"
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Hej,
    Koleżanka ma zapłacić pierwszy podatek a ja z tym bankiem rozstałem sie jakiś
    czas i nie potrafie jej dpowiedzieć.
    Jak obecnie w PKO BP (chodzi konto firmowe Biznes Partner) wygląda akceptacja
    nowego formularza polecenia przelewu na rzecz organu podatkowego (US)a dokładnie
    z tytułu PIT-5 i VAT-7. Czy ten bank jest już w stanie:
    - wprowadzić do swojego systemu dane wpisane na papierowym druczku
    - czy akceptuje już długie numery do US wg standardu IBAN/NRB z liczbą kontrolną
    na początku ?

    a jeżeli nie to może wpisać na starym druczku przelewu w stylu np.
    / T I / N 8 4 4 1 6 7 6 7 8 9 / O K R / 021 M10 / S F P / P I T 5 / T
    X T / COŚ TAM NAPISANE

    lub całkiem po staremu:
    NIP 8 4 4 1 6 7 6 7 8 9, podatek PIT-5 za październik 2002 r

    Dzięki

    Jarek

  • 2. Data: 2002-11-19 06:49:10
    Temat: Re: PKO BP i akceptacja nowego druku "podatki"
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak obecnie w PKO BP (chodzi konto firmowe Biznes Partner) wygląda
    akceptacja
    > nowego formularza polecenia przelewu na rzecz organu podatkowego (US)a
    dokładnie

    dobrze wyglada

    > z tytułu PIT-5 i VAT-7. Czy ten bank jest już w stanie:
    > - wprowadzić do swojego systemu dane wpisane na papierowym druczku

    tak

    > - czy akceptuje już długie numery do US wg standardu IBAN/NRB z liczbą
    kontrolną
    > na początku ?

    akceptuja od niepamietnych czasow...;-)

    > a jeżeli nie to może wpisać na starym druczku przelewu w stylu np.
    > / T I / N 8 4 4 1 6 7 6 7 8 9 / O K R / 021 M10 / S F P / P I T 5 / T
    > X T / COŚ TAM NAPISANE

    mozna na starym, bo nowe nie sa obowiazkowe

    > lub całkiem po staremu:
    > NIP 8 4 4 1 6 7 6 7 8 9, podatek PIT-5 za październik 2002 r

    Mozna i tak, bo j.w.

    --
    Pozdrowienia
    ---