  • 1. Data: 2002-11-18 20:22:50
    Temat: Przerwa w działaniu systemu Euronet
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    za Inteligo
    18.11.2002
    Informujemy, że w nocy z 18 na 19 listopada 2002, od godziny 2:00 do
    5:00 wystąpi przerwa w działaniu systemu Euronet. W czasie przerwy nie
    będzie można dokonywać płatności kartą Visa oraz niedostępne będą
    bankomaty sieci Euronet.

    Przerwa spowodowana jest reorganizacją systemu informatycznego sieci
    Euronet. W imieniu firmy Bankomat 24/Euronet Sp. z o.o. serdecznie
    przepraszamy za utrudnienia.

    Co ciekawe na stronach mBanku jeszcze nie ma - nowa jakosc idzie ?
    Dotychczas w zyciu Inteligo sie nie przyznawal ;)
    No ale teraz zostalo 1600 bankomatow PKO BP :)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-18 21:27:20
    Temat: Re: Przerwa w działaniu systemu Euronet
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:arbi72$4b1$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Dotychczas w zyciu Inteligo sie nie przyznawal ;)
    > No ale teraz zostalo 1600 bankomatow PKO BP :)

    Właśnie, bo miałem spytać.

    Skoro nie można nawet płacić kartą VE inteligo, to jakim cudem można
    wyciągać gotówkę z bankomatów innych niż euronet? Jest to dla mnie
    niezrozumiałe, pomóżcie. :) To POS się nie połączy z centrum autoryzacji, a
    już obcy bankomat tak?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara