  • 1. Data: 2002-02-17 22:37:11
    Temat: VE Inteligo i PIN
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No to dzisiaj duze zdziwienie nastapilo :)
    Kupowalem plyte w sklepie i tak sobie wybieralem Multibank czy Fortis...
    eee Fortis dawno tym nie placilem i...
    No i do VE poproszone mnie o PIN

    Szlo tak samo dlugo jak zwykle przeciagniecie. Terminal zupelnie nowy z
    eCardu.
    Swoja droga w tym sklepie jeden jedy raz zwracali uwage na moj podpis kiedys
    ze nie taki jak na karcie, wiec wymienili i chyba sami ustawili ze o
    wszystie karty pyta PIN..
    A swoja droga... Nie chce mi sie sprawdzac, ale jak myslicie do VC tez
    prosiloby PIN???

    No zdziwilem sie maksymalnie - nowa karta, dobrze, ze mam w telefonie
    zakodowany, ale w takim razie musze przejrzec bo nie wiem ktory Pin do
    ktorej karty (poza Fortisem - to do bankomatow potrzebne ha ha)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-18 06:01:02
    Temat: Re: VE Inteligo i PIN
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002 23:37:11 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Szlo tak samo dlugo jak zwykle przeciagniecie. Terminal zupelnie nowy z
    >eCardu.

    A gdzies ty widzial POSa eCardu :-)
    Tak, wiem, chodzilo Ci o eService

    >A swoja droga... Nie chce mi sie sprawdzac, ale jak myslicie do VC tez
    >prosiloby PIN???

    nie
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-02-18 09:13:21
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A gdzies ty widzial POSa eCardu :-)
    > Tak, wiem, chodzilo Ci o eService

    A sorrry to przez kurde pore dnia - jakos do 3 nie moglem pojsc spac i na
    zajecia w koncu nie poszedlem :)
    Chodzilo o eService i chodzilo o VE fortisbanku

  • 4. Data: 2002-02-18 10:32:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci

    > nie
    > --

    Aczkolwiek, gdyby POS byl Polcardu a VC Kredyt Banku, to wcale bym sie nie
    zdziwil gdyby trzeba bylo podac PIN ;)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 5. Data: 2002-02-18 20:37:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 18 Feb 2002 11:32:07 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Aczkolwiek, gdyby POS byl Polcardu a VC Kredyt Banku, to wcale bym sie nie
    >zdziwil gdyby trzeba bylo podac PIN ;)

    Zapomniales dodac, ze karte KB musi byc niedawno wznowiona z takim
    dziwnym czyms po lewej stronie :-).