  • 1. Data: 2002-02-17 23:43:25
    Temat: Banki w internecie
    Od: "Arnold" <z...@w...pl>

    Witam wszystkich

    Proszę o pomoc, piszę prace na temat banków w internecie no i mam problem z
    materiałami. Może zna ktoś jakieś ciekawe strony, książki w których można
    sie czegoś ciekawego dowiedzieć.

    z góry dzięki

    Pozdrawian

    Paweł

  • 2. Data: 2002-02-17 23:54:10
    Temat: Re: Banki w internecie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Bankow internetowych czy bankow tradycyjnych ktore udostepniaja kanal
    dostepu do konta przez internet ? :)

    Jakub Grzechnik, Bankowosc Internetowa, Gdansk 2000 - biblia :))
    w NBP poszukaj na stronie przysylaja za darmo Bankowosc elektroniczna

    Archiwum Rzepy - za darmo duzo
    znajdz dostep do Archiwum GW duzo
    Przeszukaj gazety Bank i Gazeta Bankowa od diabla
    Poszukaj w Businessmanie, przeroznych archiwach IDG.pl czy w numerach gazety
    WWW.

    Polityka duzo w dodatkach pisala

    Wejdz np www.sgh.waw.pl pozniej biblioteka, wpisz bankowosc internetowa...
    Ale ostrzegam - wiekszosc tych pozycji nadaje sie li tylko do bibliografii
    :)))

    Sam tez wyrwalem kilka materialow pokonfernecyjnych - poszukaj po
    przeroznych szkolach prywatnych finansow i bankowosci - jak wydaja jakies
    zeszyty naukowe - akurat bedziesz mial do bibliografii :)))

    Duuuuze zrodlo informacji masz na amerykanskich stronach internetowych -
    wyszukiwarka jakas i juz :))) Bedziesz lepszy niz Grzechnik, ktorego wszyscy
    cytuja wte i nazat, zacytujesz kogos innego - polecam zbiory PRowych tekstow
    zagrancznych takie jak w Polsce www.netPR.pl :)))

    Nooooo. Mozesz teraz szukac :)

    A co do reszty - to wlasnie zalezy o czym piszesz

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-18 07:31:13
    Od: "WPI" <w...@e...org.pl>

    Użytkownik "Arnold" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > materiałami. Może zna ktoś jakieś ciekawe strony, książki w których można

    Poszukaj tez na stronach
    www.rbe.pl to strona Rady Bankowosci Elektronicznej

    /WPI

  • 4. Data: 2002-02-19 08:06:04
    Temat: Odp: Banki w internecie
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Zaczynasz dopiero pisac czy jestes w trakcie? Ja mam podobny temat -
    przynajmniej 2 rozdziały ale jescze do nich nie doszłam:)
    Dość duzo materiałów jest na www.ebanki.pl
    Aga

    Użytkownik Arnold <z...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4pf52$cna$...@h...uw.edu.pl...

  • 5. Data: 2002-02-19 13:44:51
    Od: "Kasia Skalska" <K...@e...pl>

> [...]
    > materiałami. Może zna ktoś jakieś ciekawe strony, książki w których można

    Ja pisuję do szmatławców czasem - zatem musze prosto i na temat - nie są to
    zatem poważne opracowania, ale pomocne moga byc serwisy :
    www.banki.hoga.pl ; www.expander.pl ; www.e-insurance.pl ; i generalnie
    wszystkie serwisy dot. banków na onecie, wp itp ... Powodzenia :-)))