  • 11. Data: 2002-12-09 12:46:00
    Temat: Re: opłaty w mbanku
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    5
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 12. Data: 2002-12-09 12:56:25
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "ERY" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > konta
    >
    > Ja mam 6. A od niedawna można mieć 7.

    Wedlkug mRadka z mCzata:
    1 eKonto
    3 eMaxy
    1 Bizneskonto
    3 Biznesmax
    1 Izzykonto

    Moj blad polegal na tym, ze nie bralem pod uwage Izzy i mBiznes.
    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 13. Data: 2002-12-09 14:19:11
    Od: "Klaus" <k...@N...gazeta.pl>

    Kazimierz <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > 3 Biznesmax
    > 1 Izzykonto
    >
    > Moj blad polegal na tym, ze nie bralem pod uwage Izzy i mBiznes.

    Jak juz bierzesz pod uwage mBiznes to akurat tych w teorii mozna miec
    nieograniczona ilosc :)

    Klaus

  • 14. Data: 2002-12-09 14:52:05
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Klaus" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jak juz bierzesz pod uwage mBiznes to akurat tych w teorii mozna miec
    > nieograniczona ilosc :)

    mRadek napisal co innego.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 15. Data: 2002-12-09 17:49:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> writes:

    > Tak przy okazji, to nie jest karta *bankomatowa*, tylko płatnicza.

    Jak dla kogo. Np. dla mnie VE mBanku jest karta bankomatowa, i to dzialajaca
    wylacznie w polskich euronetach :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2002-12-10 07:13:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:m3n0nfgk03.fsf@defiant.pm.waw.pl, Krzysztof Halasa wrote:

    > Jak dla kogo. Np. dla mnie VE mBanku jest karta bankomatowa, i to
    > dzialajaca wylacznie w polskich euronetach :-)

    A w sklepach Reserved ostatnio nie działa? ;P

    http://www.mrabatki.mbank.com.pl

    --
    Robert

  • 17. Data: 2002-12-10 07:42:13
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 9 Dec 2002 10:00:51 +0100, "Kazimierz" <k...@g...pl>
    wrote:

    >Tak z ciekawosci - moze ktos wie jakie banki wydaja karty Styl?

    Hermesa wydawal chyba tylko PBK. Juz nie wydaja.
    Co ciekawe byla to karta krajowa szerzej akceptowana niz Polcardy -
    mozna nia bylo placic i w Polcardzie i w POSach Pekao. No i via
    Polcard w inecie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 18. Data: 2002-12-10 11:16:41
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Klaus" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Oooo.... nie wiedziałem, że biznesmaxy można mieć 3.

    ERY

  • 19. Data: 2002-12-10 17:27:41
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Dec 2002 22:11:10 +0100, "Kazimierz" <k...@g...pl>
    napisał(a):
    >. AFAIK mozna miec w sumie 4 konta w mBanku.

    można mieć 5:

    eKonto,
    eMax, eMax, eMax
    izzyKonto

  • 20. Data: 2002-12-10 22:56:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> writes:

    > A w sklepach Reserved ostatnio nie działa? ;P

    Gdybym wiedzial coz to za sklepy, to moze by zadzialala. Ale
    przypuszczalnie na takich samych warunkach zadzialalaby inna karta, nie?
    Przeciez mBank nie doplaca 10% sprzedawcom, to oni zmniejszaja marze.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator