  • 1. Data: 2002-12-08 21:58:47
    Temat: Kredyt hipoteczny + konta www - opinie
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    Szanowni grupowicze,
    proszę o Wasze opinie dotyczące oferty kredytowej banków, w którym
    jednocześnie chciałbym założyć konto obsługiwane przez www.

    Kilka dni wcześniej pytałem o sam kredyt i dziękuje wszystkim, którzy
    odpowiedziel na moje zapytanie.
    Jestem aktualnie na zakupie mieszkania i biorę w swoich założeniach pod
    uwagę kredyt w wysokości 100 000 PLN (kredyt złotowy). Dotychczas
    rozpatrywane oferty to:
    1. BPH - oferta rozsądna pod względem oprocentowania i kosztów kredytu,
    wymagane ubezpieczenie na życie (w moim przypadku ze względy na
    współwłasność mieszkania, mimo że dochody mam znaczne - 3 tys. netto),
    natomiast oferta dotycząca ROR-u, kosztów obsługi oraz kart płatniczych -
    mizerna,

    2. PKO SA - oferta również ciekawa (nie pamiętam jakie oprocentowanie ale
    wyższe niż w BPH i Kredyt Banku) - w sytuacji gdy nie posiadałem 20% wkładu
    własnego nie byli w ogóle zainteresowani, mimo że posiadam konta u nich od 8
    lat - kolejny - niepoważne. Aktualnie posiadam wkład własny jednak nie wiem
    czy jest sens tracic czas na wycieczkę do nich.
    aktualnie konto Eurokonto PLUS - czyste zdzierstwo, straszne kolejki, ale
    karta Maestro w miarę rozswądne koszty użytkowania. WWW wyłącznie przez
    otwarcie nowego konta + token. Nie mam czasu na ich biurokrację.

    3. Kredyt Bank - najciekawsza oferta kredytowa, w tym ubezpieczenie na życie
    na czas trwania kredytu. Jednak usługa www u nich leży (na podstawie Waszych
    komentarzy),

    4. \PKO BP - z przyzwyczajenia chyba większość osób wypowiadających się
    poleca, ale nie sądzę by osoby te przeglądały oferty innych banków. Konto -
    plusem jest Inteligo i duża liczba bankomatów.

    Proszę o Wasze komentarze. Obie sprawy cchiałbym ze sobą połączyć.
    Lokalizacja Kraków. A może polecicie kogoś znajomego z danego banku, który
    poprowadzi moją sprawę rzetelnie (dotąd spotykałem w większości przypadków
    brak kompetencji pracowników).

    Czekam na Wasze sugestie.

    GS

  • 2. Data: 2002-12-08 22:56:40
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny + konta www - opinie
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    > Szanowni grupowicze, proszę o Wasze opinie dotyczące oferty
    > kredytowej banków, w którym jednocześnie chciałbym założyć konto
    > obsługiwane przez www.

    Przewrotnie spytam: a czemu chcesz to załatwiać w jednym banku?

    Kredyt hipoteczny chcąc nie chcąc trzeba załatwiać w którymś z
    'dużych' banków - bo tylko one tak naprawdę chcą tych kredytów
    udzielać.

    A konta obsługiwane via WWW najsprawniejsze są w bankach
    internetowych...

  • 3. Data: 2002-12-09 06:08:32
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    "Grzech" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Szanowni grupowicze,
    > proszę o Wasze opinie dotyczące oferty kredytowej banków, w którym
    > jednocześnie chciałbym założyć konto obsługiwane przez www.

    CIACH

    A sprawdzaeś Bank Śląski - mają też rozsądną ofertę. Ponadto jest też
    Millenium (oprocentowanie jest ok, inne koszty trochę ciu wysokie (w moim
    konkretnym przypadku)).

    Arek

  • 4. Data: 2004-05-15 14:47:32
    Od: g...@o...pl

    Wejdź na stronkę: www.credits.prv.pl

    Masz tam obiektywne zestawienie najlepszych i najbardziej korzystnych kredytów
    hipotecznych (i nie tylko hipotecznych). Wniosek kredytowy możesz wysłać przez
    internet
    bezpośrednio z tej strony.
    Zestawienie najlepszych kont bankowych znajdziesz na stronie:
    www.konta-bankowe.webpark.pl