  • 1. Data: 2002-12-08 20:48:29
    Temat: Nowe BZWBK24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Od dzisiaj! :)

    Zmiany w usługach BZWBK24

    Najnowsza wersja popularnego i sprawdzonego serwisu bankowości
    elektronicznej BZWBK24, w jeszcze większym stopniu niż dotychczas
    spełnia oczekiwania użytkowników. Część z wprowadzonych zmian jest
    podyktowana dostosowaniem do obecnie panujących warunków prawnych.
    Zmiany dotyczą usług dostępnych przez Internet, telefon stacjonarny
    oraz WAP. W celu łatwego zapoznania się ze wszystkimi zmianami
    przygotowaliśmy poniższe zestawienie. Wszystkich którzy nie są jeszcze
    użytkownikami naszych usług zapraszamy do szczegółowych opisów
    wybranych usług z pakietu BZWBK24.

    Co nowego w usłudze BZWBK24internet?

    Wprowadzono rozwijalne menu wzbogacone o nowe opcje.
    Dawna opcja Rachunki zastąpiona została opcją Portfel24.
    Rachunki w tej opcji są teraz prezentowane z podziałem na grupy:
    rachunki, rachunki lokat, rachunki kart kredytowych, rachunki
    kredytowe.

    Wprowadzono nową opcję Karty Kredytowe
    opcja prezentuje wszystkie rachunki kart kredytowych Klienta (dane
    szczegółowe, historia),
    Klient ma możliwość wydruku pełnego tekstu zestawienia transakcji w
    formacie zgodnym z zestawieniem otrzymywanym pocztą,
    wydzielono opcję Spłata zadłużenia przeznaczoną do realizacji
    transakcji spłaty zadłużenia na rachunku karty kredytowej (zamiast
    dotychczasowej spłaty zadłużenia karty za pomocą opcji Przelewy - Na
    rachunek własny); opcja zawiera podpowiedź kwoty spłaty minimalnej i
    całkowitej zadłużenia oraz najpóźniejszej daty dokonania spłaty w
    wysokości minimalnej; opcja umożliwia także dokonanie spłaty w
    dowolnej wysokości,
    Wprowadzono nową opcję Przelewy - Na urząd skarbowy - przeznaczoną
    wyłącznie dla przelewów na rachunki urzędów skarbowych składanych
    zgodnie z nowymi przepisami:
    na formatce zawarto pola odzwierciedlające pola formularza papierowego
    przelewu,
    dane wpisywane w poszczególne pól są sprawdzane zgodnie z regułami
    ustalonymi przez Ministerstwo Finansów dla tego typu przelewów,
    przy wykonywaniu przelewu można wykorzystać wcześniej przygotowany
    zestaw danych o zobowiązanym (płatniku),
    nie można wykonać przelewu na rachunek urzędu skarbowego w opcji
    Przelewy - Na rachunek obcy,
    Dodano nową opcję Płatnicy umożliwiającą zapisanie i przechowywanie
    zestawów danych o zobowiązanych wobec ZUS i urzędu skarbowego - dane
    te mogą być następnie wykorzystane do szybkiego wypełniania formularzy
    przelewów na dobro rachunków tych instytucji.

    Opcja Książka adresowa zmieniła nazwę na Odbiorcy i została
    przeniesiona do nowej grupy opcji Ustawienia (razem z opcją Zmiana PIN
    i nową opcją Płatnicy),
    wprowadzono oddzielną kategorię odbiorcy będącego urzędem skarbowym
    do dopisania odbiorcy będącego urzędem skarbowym służy oddzielna opcja
    Dopisz urząd skarbowy,
    opcja Wstaw do przelewu powoduje dla takiego odbiorcy wstawienie do
    formatki przelewu na urząd skarbowy
    nie można zaznaczyć dostępności takiego rachunku dla usługi telefon
    jeżeli lista odbiorców Klienta zawierała rachunki będące na wykazie
    rachunków urzędów skarbowych otrzymanym z Ministerstwa Finansów, to
    wraz z wprowadzeniem nowej wersji usług zostały one oznaczone odrębną
    kategorią
    Wprowadzono nową opcję eWnioski umożliwiającą bezpośredni dostęp z
    serwisu transakcyjnego usługi BZWBK24internet do wniosków
    internetowych dotyczących produktów i usług Banku Zachodniego WBK S.A.

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-12-08 21:36:25
    Temat: Re: Nowe BZWBK24
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@p...onet.pl>

    a zlecenia stałe to kiedy ??!?!?!?!?

    Piotr Wójtowicz

  • 3. Data: 2002-12-09 00:16:17
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    <news:at0b72$7rd$1@news.onet.pl> napisał(a):

    Kredyty nadal niewidoczne. :-(

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain

  • 4. Data: 2002-12-09 07:46:07
    Od: Przemyslaw Kowalczyk <p...@e...com.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Od dzisiaj! :)
    >
    > Zmiany w usługach BZWBK24

    {cut}

    Szczególnie podoba mi się podsumowanie lokat - suma arytmetyczna wartości,
    bez względu na walutę w jakiej jest lokata :-)

    pozdrawiam
    przem

  • 5. Data: 2002-12-09 10:52:22
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@p...onet.pl>

    > Kredyty nadal niewidoczne. :-(

    Ja swój w CHF widze - niestety : )

    Piotr Wójtowicz

  • 6. Data: 2002-12-09 16:02:47
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@p...onet.pl>

    a opłaca Ci sie trzymać lokaty niePLN ?????

    Piotr Wójtowicz

  • 7. Data: 2002-12-09 16:37:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > a opłaca Ci sie trzymać lokaty niePLN ?????

    Oplacac to sie nie oplaca - ale jak nie chce sprzedawac to po co maja
    lezec - tak to jeden, dwa dolary zawsze wiecej :)

  • 8. Data: 2002-12-10 07:16:14
    Od: Przemyslaw Kowalczyk <p...@e...com.pl>

    Piotr Wójtowicz wrote:

    > a opłaca Ci sie trzymać lokaty niePLN ?????

    To dość stare sprawy, a że co jakiś czas potrzebuję owej waluty to prościej
    jest trzymać to na lokacie (nawet nisko oprocentowanej) niż tracić na
    różnicach kursowych przy każdym wyjeździe (i powrocie).

    pozdrawiam
    przem

  • 9. Data: 2002-12-12 16:42:19
    Temat: BZWBK zepsul www?
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Sun, 8 Dec 2002, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Najnowsza wersja popularnego i sprawdzonego serwisu bankowości
    > elektronicznej BZWBK24, w jeszcze większym stopniu niż dotychczas
    > spełnia oczekiwania użytkowników.

    Zaiste. :-/ Przy definiowaniu przelewu Netscapem 4.7 nie ma przycisku
    "potwierdzenie", co uniemozliwia jego wykonanie. Nie jestem klientem tego
    banku, ale widzialem jak ktos wlasnie na to klal, dzwonil do banku i sie
    dowiedzial, ze akceptuja juz tylko nowsze przegladarki.
    Czy rzeczywiscie ten przycisk byl zly i nalezalo go spieprzyc? Czy moze
    problem tkwi gdzie indziej i ow klient czegos nie zauwazyl?
    Latwiej zmienic bank, niz kupowac nowy komputer i instalowac co chwile
    najnowsza wersje przegladarki.
    M.

  • 10. Data: 2002-12-14 17:24:32
    Temat: Re: BZWBK zepsul www?