  • 1. Data: 2002-12-08 18:18:29
    Temat: Re: GP w Citi - do B@atona - Nosil wilk razy kilka, poniesli i wilka.
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    Witam

    Niestety, wszystko co dobre wczesniej czy pozniej sie konczy :((
    Wlasnie skonczyla sie mozliwosc placenia w terminie 5% w Citi i doplaty
    reszty przed data nastepnego wyciagu :((

    Zmienili cos w systemie i teraz trzeba wpalcac wszystko w dacie zaplaty -
    dokladnie tak jak w regulaminie. Przedyskutowane z ich infolinia.Takze
    zostaja ci czeki do wrzutni.
    Szkoda.

    pzdr
    wkg

  • 2. Data: 2002-12-08 23:12:57
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "wkg" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zmienili cos w systemie i teraz trzeba wpalcac wszystko w dacie zaplaty -
    > dokladnie tak jak w regulaminie. Przedyskutowane z ich infolinia.Takze

    Dzieki za informacje.

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2002-12-09 08:05:14
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    >
    > Zmienili cos w systemie i teraz trzeba wpalcac wszystko w dacie zaplaty -
    > dokladnie tak jak w regulaminie. Przedyskutowane z ich infolinia.Takze

    SHIT SHIT SHIT ! Czy przypadkiem miałeś okazję to samodzielnie
    "potwierdzić" ?

  • 4. Data: 2002-12-09 11:33:53
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    wkg <w...@i...pl> wrote:

    > Zmienili cos w systemie i teraz trzeba wpalcac wszystko w dacie zaplaty -
    > dokladnie tak jak w regulaminie. Przedyskutowane z ich infolinia.Takze
    > zostaja ci czeki do wrzutni.
    > Szkoda.
    O ile ta informacja jest prawdziwa. Bo CITI wiele razy 'poprawiało' swój
    system.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2002-12-09 18:04:51
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    Fuzzyo wrote in message ...

    >SHIT SHIT SHIT ! Czy przypadkiem miałe? okazję to samodzielnie
    >"potwierdzić" ?

    Hmmmm.

    Wlasciwie nie. Dzwoniac do infolinii ( ich portal nie dzialal w weekend )
    zostalem poinformowany, ze naliczono mi odsetki. Na wyciagu ich nie ma, ale
    jezeli przyjda, to beda widoczne na nastepnym.

    Po mailu Adama Plaszczycy bede placil po staremu, tak dlugo, az nie zobacze
    odsetek na wyciagu.

    Napisalem tego posta, bo nie chcialbym narazac B@tona na straty - nawet,
    gdyby sie mialo okazac, ze tylko strasza. Trzymajmy kciuki, choc po
    ostatniej zmianie GP i obecnych stopach procentowych to wlasciwie prawie
    wszystko jedno.

    pzdr
    wkg