  • 1. Data: 2003-05-04 21:39:35
    Temat: Pytanie o fundusze w mbanku
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    3 pytania:

    1. Czy w supermarkecie pojawia sie fundusze CU (szczegolnie interesuje mnie
    CU Polskich Akcji). Jesli tak to kiedy?

    2. Czy pojawia sie fundusze CA (szczegolnie interesuje mnie CA IB Top
    Ameryka)

    3. Czy istnieja na polskim rynku fundusze inwestujace w akcje firm
    amerykanskich? Jesli tak to jakie (CA IB TOP Ameryka juz znam)? Czy jest
    szansa na
    pojawenie sie ich w sm mbanku?

    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust silver
    BJJ - Grappling Krakow , ERA GSM , http://kbaton.prv.pl/

  • 2. Data: 2003-05-04 22:45:18
    Temat: Re: Pytanie o fundusze w mbanku
    Od: Jacek <y...@p...com>

    Baton wrote:

    > 3 pytania:
    >
    > 1. Czy w supermarkecie pojawia sie fundusze CU (szczegolnie interesuje
    > mnie CU Polskich Akcji). Jesli tak to kiedy?

    Wątpię. TFI chcąc wystawić swoje fundusze w SFI mbanku muszą nie tylko
    zrezygnować z opłat manipulacyjnych ale i podzielić się z bankiem swoim
    zyskiem. Raczej można tego oczekiwać po funduszach słabszych (lub
    szukających nowych kanałów dystrybucji) a CUA ma ostatnio dobre notowania.

    > 2. Czy pojawia sie fundusze CA (szczegolnie interesuje mnie CA IB Top
    > Ameryka)

    Jak wyżej. Kiedyś coś tam mówili, że ma się jakaś Warta pojawić, no ale
    widać chyba się rozmyślili.