    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: opiekun mbanku
    Date: Thu, 10 Mar 2016 18:39:15 +0100

    Odebrałem dzisiaj telefon (+48-519-302-621) od jakiejś laski, która
    przedstawiła się jako mój "opiekun mbanku". Powinienem to zgłosić na
    Policję? W sumie nie miała rosyjskiego ani chińskiego akcentu. Nie
    próbowała wyłudzić żadnych haseł ani nic takiego. Nie wciskała mi też
    żadnych ubezpieczeń, kredytów itp. badziewi. Też mieliście coś takiego? A
    może to jakaś nowa usługa dla niepełnosprawnych umysłowo, którzy nie
    potrafią zrobić przelewu w ich serwisie transakcyjnym? Chociaż wziąwszy
    pod uwagę ich nowy interfejs to nie jestem pewien czy jest on zrobiony dla
    zdrowych na umyśle ludzi.