  • 1. Data: 2016-03-08 11:07:24
    Temat: Koniec BPH ?
    Od: Aha <a...@p...pl>

    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/polski-alio
    r-bank-chce-kupic-bph/jpnspn

    Pazerny Alior!

    --
    aha

  • 2. Data: 2016-03-08 11:27:04
    Temat: Re: Koniec BPH ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 marca 2016 11:07:28 UTC+1 użytkownik Aha napisał:
    > http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/polski-alio
    r-bank-chce-kupic-bph/jpnspn

    > Pazerny Alior!
    To nie alior- to "Prawo i Sprawiedliwość, która chce zwiększyć kontrolę nad sektorem
    bankowym w 60 procentach należącym do zagranicznych firm"

  • 3. Data: 2016-03-08 14:19:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 8 Mar 2016 11:07:24 +0100, Aha <a...@p...pl>
    wrote:

    >http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/polski-ali
    or-bank-chce-kupic-bph/jpnspn

    >Pazerny Alior!
    Oj i znów będe uciekał przed Aliorem? :D

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 4. Data: 2016-03-08 15:14:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    r-bank-chce-kupic-bph/jpnspn
    >To nie alior- to "Prawo i Sprawiedliwość, która chce zwiększyć
    >kontrolę nad sektorem bankowym w 60 procentach należącym do
    >zagranicznych firm"

    A GE sie naprawde wycofuje, czy tylko dobrze odebralo sygnaly i
    sprzeda polski bank, poki jeszcze cos warty ? :-)

    Te 2.2mld to w miare rynkowa cena ?

    J.

  • 5. Data: 2016-03-08 20:27:47
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam
    W dniu 2016-03-08 15:14, J.F. pisze:

    > A GE sie naprawde wycofuje, czy tylko dobrze odebralo sygnaly i sprzeda
    > polski bank, poki jeszcze cos warty ? :-)
    >
    > Te 2.2mld to w miare rynkowa cena ?

    Trudno powiedziec jak bedzie w przyszlosci. Ale BPH ma na stanie sporo
    kredytow w CHF: "Obecnie kredyty we frankach szwajcarskich stanowią ok.
    60 proc. portfela kredytowego BPH."
    Cytat pochodzi z
    http://biznes.trojmiasto.pl/PZU-coraz-blizej-przejec
    ia-BPH-Problemem-kredyty-we-frankach-n91396.html#tri

    Jakby rzadzacy nakazali bankom "pomoc" kredytobiorcom to moze sie okazac
    ze bedzie niewiele warty.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2016-03-08 22:19:55
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    WAM wrote:

    ior-bank-chce-kupic-
    bph/jpnspn

    > Oj i znów będe uciekał przed Aliorem? :D

    :D Ja też. Ostatnio uciekałem z Meritum.

    Jak dla mnie, to niech to się stanie po końcu czerwca, bo wtedy kończy mi
    się 3% zwrot zakupów kartą.

    --
    Wysłane z pola.

  • 7. Data: 2016-03-09 17:59:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin" 56df27b7$0$646$6...@n...neostrada.pl

    > Jakby rzadzacy nakazali bankom "pomoc" kredytobiorcom to moze sie okazac ze bedzie
    niewiele warty.

    Nakażą -- dać kijem po xupie na koszt kredytobiorcy. :)

    -=-

    Kredytobiorca nie zaprasza mnie do siebie, do swego ;)
    domu/mieszkania kupionego na kredyt, który każde mi zwracać?!

    -=-

    Kupmy i mu -- pałace, SPA, gabloty, helikoptery...
    Inni za nas zapłacą! Toż jesteśmy potrzebujący, w potrzebie itd...

    Ostatecznie mogę zejść z ceny -- niech to będzie śmigłowiec, nie helikopter!

    https://pl.wiktionary.org/wiki/gablota#/media/File:F
    errari_458_Spider.jpg <-- przykładowa gablota :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 8. Data: 2016-03-09 18:37:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" nbpkr9$bl7$...@n...news.atman.pl

    > Kupmy i mu -- pałace, SPA, gabloty, helikoptery...
    > Inni za nas zapłacą! Toż jesteśmy potrzebujący, w potrzebie itd...

    + Kupmy i my -- pałace, SPA, gabloty, helikoptery...
    > Inni za nas zapłacą! Toż jesteśmy potrzebujący, w potrzebie itd...

    Powiem wprost -- dzieciom należy uniemożliwić zaciąganie długów/kredytów!

    -=-

    Dlaczego nikt nigdy nie zwracał długów moich?!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 9. Data: 2016-03-10 16:20:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" napisał w wiadomości

> [...]
    cia-BPH-Problemem-kredyty-we-frankach-n91396.html#tr
    >Jakby rzadzacy nakazali bankom "pomoc" kredytobiorcom to moze sie

    Ale pisza tam, ze PZU chcialoby bez tego garba frankowego.

    No, ciekawie moze byc :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-03-11 08:20:04
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/11/2016 12:20 AM, J.F. wrote:

    ia-BPH-Problemem-kredyty-we-frankach-n91396.html#tri

    > Ale pisza tam, ze PZU chcialoby bez tego garba frankowego.
    >
    > No, ciekawie moze byc :-)

    PZU jest państwowy, znaczy się, ministrowie z wszelkimi znajomościami
    prowadzonych spraw legislacyjnych mają wpływ na jego działanie - więc
    skoro chcą bez garba frankowego, to chyba znaczy że wejście w życie
    ustawy "antyfrankowej" jest przesądzone?

    Bo jakby ta ustawa antyfrankowa miała nie wejść, to PZU mogłoby
    powiedzieć "kupimy wasz bank, ale za 1 mld zł mniej, ze względu na
    ryzyko frankowe". A skoro ministrowie poprzez PZU garba nie chcą i mówią
    o tym otwarcie - to będzie trzęsienie ziemi na polskim rynku bankowym.

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com