    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: operacje odrzucone w Meritum
    Date: Thu, 07 Apr 2011 00:38:17 +0200

    On 06.04.2011 20:19, Meehoo wrote:
> [...]
    Ja też chciałem jakiś czas temu usunąć przelew, który wisi od paru
    miesięcy w historii. Zadałem im pytanie z następującym skutkiem:
    "uprzejmie informuję, iż nie istnieje możliwość usunięcia przelewów
    odrzuconych, gdyż są one istotnym elementem historii rachunku."

    Dalej nie chciało mi się dyskutować. Po prostu programiści zapomnieli
    uwzględnić możliwość usuwania przelewów odrzuconych lub wprowadzić
    automatyczne wygaszanie po jakimś czasie (np. w Nordei znikają po miesiącu).

    > Nie macie opcji "Usuń" w dropdownie na liście przelewów?
    Chyba pomyliły Ci się banki.