  • 1. Data: 2011-04-05 16:16:07
    Temat: KK Mille - zmiany
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Od 1 maja jest sporo zmian dotyczących kart kredytowych w Mille:
    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/KARTY
    _List_zmiany_w_regulaminie_03-2011_909721.pdf.

    Między innymi wycofywana jest oferta "Płacę za rachunki" (nadal pozostaje
    "spłata zadłużenia w innym banku")..

  • 2. Data: 2011-04-05 17:11:04
    Temat: Re: KK Mille - zmiany
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 5 Kwi, 18:16, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    /KARTY_List_zmiany_w_re....

    > Między innymi wycofywana jest oferta "Płacę za rachunki" (nadal pozostaje

    Pospieszyli sie, dzis juz by mogli zwiekszyc oprocentowanie do 22% :D.

    MK

  • 3. Data: 2011-04-05 17:18:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000vbs.googlegroups.com...

    > Pospieszyli sie, dzis juz by mogli zwiekszyc oprocentowanie do 22% :D.

    Na pewno będzie kolejna zmiana wkrótce, choć BRE to zapewne w kwestii
    szybkości nie dościgną. Zwiększyli długość okresu wypowiedzenia przy KK z 30
    dni do 60 dni. To chyba teoretycznie najistotniejsza zmiana na niekorzyść
    (choć praktycznie może to być bez znaczenia, obecnie w Mille działa
    zastrzeżenie karty na 1 dzień przed pobraniem się opłaty, czy się to zmieni
    nie wiadomo).

  • 4. Data: 2011-04-05 18:00:34
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-04-05 19:18, MarekZ pisze:
> [...]
    > niekorzyść (choć praktycznie może to być bez znaczenia, obecnie w Mille
    > działa zastrzeżenie karty na 1 dzień przed pobraniem się opłaty, czy się

    Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.
    Nawet jeśli przegapimy termin wypowiedzenia to gotowi są zaproponować
    zwrot opłaty za kartę byle tylko u nich pozostać. Poza tym Impresja to
    jedna z najlepszych kart na rynku. Szkoda że nie ma jakiejś "męskiej"
    odmiany :)

  • 5. Data: 2011-04-05 18:18:12
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-05 20:00, Simple Man pisze:
> [...]
    > zwrot opłaty za kartę byle tylko u nich pozostać. Poza tym Impresja to
    > jedna z najlepszych kart na rynku. Szkoda że nie ma jakiejś "męskiej"

    Ja kilka lat temu zastrzeglem swojego zlotego amexa jakis chwile przed
    pobraniem oplaty. Po paru dniach zadzwonili i zaproponowali taka sama
    nowa karte za darmo. A obroty byly naprawde mizerne.

  • 6. Data: 2011-04-05 18:40:23
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Millennium ma bardzo dobre (skuteczne) podejście do zatrzymania klienta.

    nie moge sie zgodzic
    w moim przypadku roczny koszt karty dodatkowej wynosil 50 pln
    karty uzywalem glownie do zakupow sluzbowych, wiec obrot byl ponadprzecietny
    zaproponowalem zwolnienie z oplaty, dostalem po miesiacu metny list, z
    ktorego nic nie wynikalo
    rozwiazalem umowe, zaczely sie telefony z propozycjami, miedzy innymi
    zwolnienie "na zawsze" z wszelkich oplat
    ale karta nie byla juz potrzebna, wiec nic z tego nie wyszlo, za to niesmak
    pozostal

    o czym swiadczy to, ze bank nie traktuje serio wniosku klienta, za to na
    serio traktuje pisemne wypowiedzenie ?
    dla mnie to sygnal, ze maja mnie gdzies dopoki daje im zarobic i siedze
    cicho, a przypominaja sobie o mnie, kiedy wlaczam jakis skrypt w systemie
    w moim przypadku jest to mocno nieskuteczne podejscie do utrzymania klienta

  • 7. Data: 2011-04-05 18:46:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    Mille tak ma z kartami dodatkowymi. Są bardzo niechętni do rezygnowania z
    opłat za dodatkowe, w przeciwieństwie do głównych. Ale ogólnie to obsługę
    zagadnień związanych z kartami w Mille, w tym zagadnień związanych z
    niestandardowymi oczekiwaniami, oceniam jako obsługę na bardzo wysokim
    poziomie. Wiem co piszę, mimo że miałem z nimi także trochę negatywnych
    przejść.

  • 8. Data: 2011-04-05 20:19:20
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > niestandardowymi oczekiwaniami, oceniam jako obsługę na bardzo wysokim
    > poziomie. Wiem co piszę, mimo że miałem z nimi także trochę negatywnych

    jedno nie wyklucza drugiego, a lacznie daje obsluge na srednim poziomie :)
    Ty widocznie trafiles na czlowieka, ktory byl zainteresowany zalatwieniem
    sprawy
    ja obijalem sie o ludzi, dla ktorych SYSTEM (w znaczeniu systemu
    transakcyjnego oraz zbioru regul dzialania) byl jedynym autorytetem

  • 9. Data: 2011-04-05 20:38:44
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-04-05 22:19, brum pisze:

    > ja obijalem sie o ludzi, dla ktorych SYSTEM (w znaczeniu systemu
    > transakcyjnego oraz zbioru regul dzialania) byl jedynym autorytetem

    W banku (a zwłaszcza tym) obok Procedury stoi się na baczność :-)

  • 10. Data: 2011-04-06 08:13:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 5 Apr 2011 20:40:23 +0200, "brum" <b...@o...eu> wrote:

> [...]
    >rozwiazalem umowe, zaczely sie telefony z propozycjami, miedzy innymi
    >zwolnienie "na zawsze" z wszelkich oplat

    u mnie tak samo. Z tą różnicą, że ja pozostawiłem sobie ich MC.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski