  • 1. Data: 2010-03-05 17:02:27
    Temat: offline PIN na kartach mBanku
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    zapanowała normalność. W końcu będzie można (oby/chyba) bez problemów płacić
    m. in. w UK.

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,599,jak-to-jest-z-p
    in-em-twojej-mbankowej-karty.html

  • 2. Data: 2010-03-05 17:33:52
    Temat: Re: offline PIN na kartach mBanku
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    Valdi pisze:
    > zapanowała normalność. W końcu będzie można (oby/chyba) bez problemów płacić
    > m. in. w UK.
    >
    > http://www.mbank.pl/blog/artykul,599,jak-to-jest-z-p
    in-em-twojej-mbankowej-karty.html

    Szkoda tylko, że dla debetówek trzeba będzie zabulić 2zł za zmianę PINu,
    nawet na taki sam :)

    Michał

  • 3. Data: 2010-03-05 17:53:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Michal_Ko" news:hmrfeq$doq$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Szkoda tylko, że dla debetówek trzeba będzie zabulić 2zł za zmianę PINu,
    > nawet na taki sam :)

    jak ktoś zmienia pin od wielkiego dzwonu albo wcale a chce mieć off na
    swojej karcie to 2 złote nie są jakąś kosmiczną kwotą. Idzie przeboleć :)

    > Michał

    Waldek

  • 4. Data: 2010-03-06 04:19:27
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Valdi pisze:
> [...]
    >
    > jak ktoś zmienia pin od wielkiego dzwonu albo wcale a chce mieć off na
    > swojej karcie to 2 złote nie są jakąś kosmiczną kwotą. Idzie przeboleć :)

    Dalej bedzie trzeba podawac pin przy autoryzacji, tyle, ze terminal nie
    bedzie w tym celu laczyl sie z centrum autoryzacyjnym?

  • 5. Data: 2010-03-06 09:00:56
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "krzysztofsf" news:hmsl4j$ouf$1@news.onet.pl

    > Dalej bedzie trzeba podawac pin przy autoryzacji, tyle, ze terminal nie
    > bedzie w tym celu laczyl sie z centrum autoryzacyjnym?

    na to wygląda.
    Najważniejsze to to, że w końcu plastiki mBanku będą normalnie działały w
    pewnych zachodnich krajach europejskich.

  • 6. Data: 2010-03-06 10:19:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "krzysztofsf" news:hmsl4j$ouf$1@news.onet.pl

    > na to wygląda.
    > Najważniejsze to to, że w końcu plastiki mBanku będą normalnie działały w
    > pewnych zachodnich krajach europejskich.

    A to, ze bank pozwala na wejscie w debet nie jest juz tak wazne? Jeszcze
    niedawno byly przeciez o to takie krzyki... ;). Oczywiscie nikogo nie bedzie
    dziwilo, ze bank wydajac karte debetowa bedzie chcial podpisania zgody ba
    bankowy tytul egzekucyjny :).

    MK

    PS. AFAIK Citi tez poszlo po rozum do glowy i wprowadza offline :)

  • 7. Data: 2010-03-06 10:24:54
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MK" news:hmta7g$3nq$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    bedzie
    > dziwilo, ze bank wydajac karte debetowa bedzie chcial podpisania zgody ba

    a to już jest druga strona medalu i ktoś kto patrzy na pin offline tylko
    przez pryzmat szybkości transakcji może się zdziwić - żal jednak niech
    kieruje tylko do siebie.
    Dla mnie najważniejsze jest to, że jak nawiedzę rodzinkę w UK czy znajomego
    we Francji to delfinem zapłacę za butelczynę wina, bilet na przejazd metrem
    itp. :)

  • 8. Data: 2010-03-06 12:52:07
    Od: Duke <d...@g...com>

    MK pisze:

    > A to, ze bank pozwala na wejscie w debet nie jest juz tak wazne?

    Weryfikacja PINu offline NIE RÓWNA SIĘ autoryzacja off-line

  • 9. Data: 2010-03-06 12:59:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Duke" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Weryfikacja PINu offline NIE RÓWNA SIĘ autoryzacja off-line

    Tak? A po co w takim razie wymog weryfikacji PINu w trybie offline?
    Zapytanie autoryzacyjne idzie jedno, wiec zadnej oszczednosci tu nie ma i
    nie widze uzasadnienia do weryfikacji PINu offline, a kwoty online. Jaki typ
    komunikatu przy takiej transakcji mialby byc?

    MK

  • 10. Data: 2010-03-06 13:12:27
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > bankowy tytul egzekucyjny :).
    >
    > MK
    >
    > PS. AFAIK Citi tez poszlo po rozum do glowy i wprowadza offline :)

    biorąc pod uwage limity na transakcje offline ustawiane na polskich kartach
    to te debety mogą faktycznie zatrważające wartości osiągnąć;)