  • 1. Data: 2010-03-05 15:18:34
    Temat: KIS - wiem, że było, ale: gdzie są haki?
    Od: pyrtek <u...@n...com>

    Przeguglałem archiwum, przeczytałem taryfy i regulaminy i nadal nie
    widzę nic "na minus".
    KIS jest bez opłat, także w kolejnych latach, w dodatku bez prowizji
    przy wypłatach gotówki z bankomatów (owszem, zostaje %). Regulamin na
    moje oko wygląda akceptowalnie. Czy ktoś z Wasz szanownych doszukał się
    jakichś haków?

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 2. Data: 2010-03-05 15:21:44
    Temat: Re: KIS - wiem, że było, ale: gdzie są haki?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "pyrtek" news:hmr7cd$tn7$1@news.onet.pl

    > Czy ktoś z Wasz szanownych doszukał się jakichś haków?

    IMHO jest jeden, który dla osób zamierzających płacić KISem po za Polską
    jest dość kłopotliwy. Mianowicie rozliczanie karty w USD.
    Więcej nieprzyjemnych rzeczy nie dostrzegam, raczej plusy - większy % na
    lokatach za płacenie plastikiem.

  • 3. Data: 2010-03-05 17:15:37
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    pyrtek <u...@n...com> napisał(a):

    > Przegugla=B3em archiwum,... Czy kto=B6 z Wasz szanownych doszuka=B3=
    > si=EA=20
    > jakich=B6 hak=F3w?

    Trza by spytać Jarka ;)

  • 4. Data: 2010-03-05 17:33:48
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-05 16:21, Valdi pisze:

    > Więcej nieprzyjemnych rzeczy nie dostrzegam, raczej plusy - większy % na
    > lokatach za płacenie plastikiem.

    Na jednej lokacie jeżeli o ilości mowa:
    https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=24

    W umowie:
    https://www.keepitsimple.pl/index.php?p=14
    jest bezwarunkowe wyrażenie zgody na cesję wierzytelności
    i zwolnienie w takim przypadku z tajemnicy bankowej i ochrony danych
    osobowych. Nie jestem na bieżąco: czy to jest nowy standard w umowach
    o kartę czy autorski pomysł Getin Noble?

  • 5. Data: 2010-03-05 17:56:09
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Bogdan B." news:hmrfvf$c1l$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Na jednej lokacie jeżeli o ilości mowa: