  • 1. Data: 2010-03-05 13:56:18
    Temat: FM bank - błąd w potwierdzeniu
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Założona przeze mnie w FM banku lokata nieodnawialna została w potwierdzeniu
    opisana jako odnawialna. Czy ktoś z Was zakładał lokatę nieodnawialną, a jeśli
    tak, to czy otrzymał poprawnie wypełnione potwierdzenie?

    Pozdrawiam... A

  • 2. Data: 2010-03-05 15:36:18
    Temat: Re: FM bank - błąd w potwierdzeniu
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    W dniu 2010-03-05 14:56, a...@W...gazeta.pl pisze:
    > Założona przeze mnie w FM banku lokata nieodnawialna została w potwierdzeniu
    > opisana jako odnawialna. Czy ktoś z Was zakładał lokatę nieodnawialną, a jeśli
    > tak, to czy otrzymał poprawnie wypełnione potwierdzenie?

    U mnie to samo. Po monicie mailowym odpowiedz telefoniczna z propozycja
    wyslania tradycyjnego papierowego prawidlowego potwierdzenia.

  • 3. Data: 2010-03-05 15:46:30
    Od: "gerger" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeśli
    > tak, to czy otrzymał poprawnie wypełnione potwierdzenie?

    A u mnie prawidłowo : lokata odnawialna - nie

    pozdrawiam

    gerger