  • 1. Data: 2004-02-29 11:08:21
    Temat: odsetki- mbank
    Od: "Sebastian Szymanowski" <s...@a...pl>

    witam,
    naliczyło mi odsetki na kontach w mbanku, a jest dopiero 29.02.2004,
    czy wszystko jest OK ?
    pzdr
    seba

  • 2. Data: 2004-02-29 11:16:13
    Temat: Re: odsetki- mbank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > witam,
    > naliczyło mi odsetki na kontach w mbanku, a jest dopiero 29.02.2004,
    > czy wszystko jest OK ?

    Czy wszystko to nie wiem, ale z SI mBanku owszem :)
    system zakłada, że nie wykonasz żadnych ruchów na kontach do poniedziałku,
    a jesli jakieś wykonasz, to później skoryguje odsetki.

  • 3. Data: 2004-02-29 11:41:13
    Od: "Damian__" <t...@w...pl>

    Witam,

    > Czy wszystko to nie wiem, ale z SI mBanku owszem :)
    > system zakłada, że nie wykonasz żadnych ruchów na kontach do
    poniedziałku,
    > a jesli jakieś wykonasz, to później skoryguje odsetki.

    A moze wiesz co sie dzieje jezeli bym 28.02 wyplacil tylko naliczone
    odsetki ?

    Damian__

  • 4. Data: 2004-02-29 20:03:41
    Od: s...@p...onet.pl

    > A moze wiesz co sie dzieje jezeli bym 28.02 wyplacil tylko naliczone
    > odsetki ?

    Owszem.
    Zostanie to uznane jako wypłata srodkow, ktore byly na rachunku przed
    dopisaniem do nich odsetek.
    Tak to troche niefortuunie brzmi, ale tak jest.
    Skutek:
    nastąpi korekta odsetek (w dół) i jak masz zero na koncie, to pojawi Ci sie
    niedozwolony debet :-) Reklamacja nic nie daje - sam sprawdzałem.

    Tak troszkę niefortunnie działa system, że dopisuje odsetki przed weekendem
    zakładając że w jego trakcie nie zmieni się stan Twojego rachunku.
    W przeciwnym razie będzie korekta.

    Pozdrawiam,
    Pav.

  • 5. Data: 2004-02-29 20:23:59
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    s...@p...onet.pl wrote:

    > Skutek:
    > nastąpi korekta odsetek (w dół) i jak masz zero na koncie, to pojawi Ci sie
    > niedozwolony debet :-) Reklamacja nic nie daje - sam sprawdzałem.

    A co było przedmiotem reklamacji, jeśli wolno spytać?
    Sam ten fakt, że powstał niedozwolony debet (szybko spłacony nie
    wywołuje żadnych negatywnych skutków?), czy może niesłusznie obciążono
    Cie jakimiś opłatami, etc?

    --
    luzyta

  • 6. Data: 2004-03-01 09:08:51
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    LUZYTA wrote:

> [...]
    > Sam ten fakt, że powstał niedozwolony debet (szybko spłacony nie
    > wywołuje żadnych negatywnych skutków?), czy może niesłusznie obciążono

    To ja mam pytanie. Naliczono mi ca 0.60 PLN odsetek. Wczoraj wszystko
    przelałem i złożyłem dyspozycje zamnkięcia konta (eMaxa) . Co zrobi
    system ? Ściągnie sobie odsetki z pozostawionego eKonta ? (Ale z jakiej
    racji ?) Będę musiał uzupelnic przed zamknięciem ?
    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl