  • Data: 2004-02-28 15:12:09
    Temat: Re: odrzucony przelew w mbanku
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t40409f55i5b42n3e8%sal@hell.hell.pl...

    > Niedobry ten bank. Pewnie jeszcze powinni byli Ci zasponsorować ten
    przelew
    > i przysłać zgrzewkę piwa do domu w ramach rekompensaty za Twoje straty
    > moralne?

    "Jaśnie Wielmożny Panie Hrabio! Jesteśny zaszczyceni mailem, który raczył
    Jaśnie Pan Hrabia wystosować do nas, szarych zjadaczy chleba, żyjącego z
    łaski Jaśnie Pana. Nad jaśniehrabiowskim mailem pracują obecnie hordy
    strategów i
    programistów, a w ramach rekompensaty za niedogodności oczekiwania podsyłamy
    kurierem dziewki folwarczne, do dowolnego rozporządzenia przez Waszą
    Hrabiowską Niecierpliwość..."

    Tak mi się jakoś skojarzyło. :-)

    --
    Pozdrawiam,