  • 1. Data: 2010-03-06 11:41:36
    Temat: obniżka % od wtorku (?)
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    dziś dostałem njusa,wczoraj znajomek rozmawiał telefonicznie z jakąś panna z
    expandera na temat oferty produktowej i ta wspomniała,że we wtorek ponoć ma
    być masowa obniżka % w OF,Meritum i Fmbank.
    Ktoś coś słyszał na ten temat?hym...skąd ona to wie;może ma szklaną
    kulę....???

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-06 11:46:43
    Temat: Re: obniżka % od wtorku (?)
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-03-06 12:41, namikk pisze:
> [...]
    > być masowa obniżka % w OF,Meritum i Fmbank.
    > Ktoś coś słyszał na ten temat?hym...skąd ona to wie;może ma szklaną

    Nie ma szklanej kuli, wróży na pewno z fusów. Sam mu wczoraj paczką
    pocztową priorytetową przesyłałem swoje fusy z kawy. A że kawa podła bo
    z Biedronki to i wróżby nie bardzo udane.

  • 3. Data: 2010-03-06 11:48:28
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "namikk" news:hmtfq4$m5d$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Ktoś coś słyszał na ten temat?hym...skąd ona to wie;może ma szklaną
    > kulę....???

    Ja też mam, nową, lśniącą kupioną za 10 euro w aldiku. Wiesz co mi
    powiedziała - oprocentowania na przestrzeni najbliższych miesięcy będzie
    spadać, rosnąć oraz pozostawać na niezmienionym poziomie w zależności od
    banku. Wierze jej. :)

  • 4. Data: 2010-03-06 11:57:15
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "namikk" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > być masowa obniżka % w OF,Meritum i Fmbank.
    > Ktoś coś słyszał na ten temat?hym...skąd ona to wie;może ma szklaną

    Miedzy to trojka toczy sie walka o depozyty, takze nie przewidywalbym
    zmasowanej akcji w jednym czasie.
    Oczywiscie, umacnianie PLN, spowoduje z pewnoscia dalsze obnizki, gdyz
    portfele kredytowe bankow, ktore poudzielaly kredytow walutowych znacznie
    sie skurcza i nie trzeba bedzie tak gwaltownie szukac depozytow. Trzeba
    jednak pamietac, ze sytuacja jest nadal daleka od tej sprzed jesieni 2008,
    psuja sie kredyty gotowkowe i inne, a pieniadza dalej nie mozna tak latwo
    lyknac z zachodu przez emisje swoich obligacji czy przez inne formy
    zapozyczania sie.

  • 5. Data: 2010-03-06 12:49:34
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 6 Mar, 12:48, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

> [...]
    > powiedziała - oprocentowania na przestrzeni najbliższych miesięcy będzie
    > spadać, rosnąć oraz pozostawać na niezmienionym poziomie w zależności od

    wygląda na to, ze dobry model może nie wszystkie jeszcze wykupione?

  • 6. Data: 2010-03-06 12:50:15
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 6 Mar, 12:57, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Miedzy to trojka toczy sie walka o depozyty, takze nie przewidywalbym
    > zmasowanej akcji w jednym czasie.
    chyba, że się umówią ;)

  • 7. Data: 2010-03-06 13:28:14
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysiek"
    .googlegroups.com

    > wygląda na to, ze dobry model może nie wszystkie jeszcze wykupione?

    we środę jeszcze stały dwie na półkach :)

  • 8. Data: 2010-03-06 13:31:39
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    On 6 Mar, 12:57, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Miedzy to trojka toczy sie walka o depozyty, takze nie przewidywalbym
    > zmasowanej akcji w jednym czasie.
    chyba, że się umówią ;)

    Kazdy gra na wlasny rachunek, to watpie, zeby sie umowili. Niedawno Meritum
    obnizylo % a Open trzymal dalej, po pewnym czasie Meritum podwyzszyl.
    Szczegolnie Meritum i FM musza zdobywac rynek, Open jest pewnie wpisany w
    jakas strategie Getin-Nobla, ktory nie zawsze oferuje takie topowe produkty.

  • 9. Data: 2010-03-07 16:49:11
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Valdi pisze:
    > "Krzysiek"
    .googlegroups.com

    > we środę jeszcze stały dwie na półkach :)

    Nieaktualne, już ktoś robił rezerwacje na nazwisko Rostowski. Ponoć do
    pracy mu potrzebne :)