  • 1. Data: 2010-03-06 07:05:28
    Temat: Eurobank offline
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    Trwają prace modernizacyjno-konserwacyjne serwisu eurobank online.
    Proszę spróbować później.

    Za powstałe utrudnienia przepraszamy.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 2. Data: 2010-03-06 08:19:27
    Temat: Re: Eurobank offline
    Od: Elgin <i...@g...com>

    Wygląda na to, że po ostatniej obniżce ludzie wycofują środki... Ja
    wyjąłem już 1/3 środków z Eurobanku i przerzuciłem częściowo do OF,
    częściowo do Meritum. A reszta czeka, przejściowo zablokowana.

  • 3. Data: 2010-03-06 08:39:34
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Elgin" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    Wygląda na to, że po ostatniej obniżce ludzie wycofują środki... Ja
    wyjąłem już 1/3 środków z Eurobanku i przerzuciłem częściowo do OF,
    częściowo do Meritum. A reszta czeka, przejściowo zablokowana.

    Nie straszyć. Juz działa. Ale nie naliczyli odsetek :(
    Zostawiłem tam jeszcze jedno małe oszczędnościowe "na rozpałkę"

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-03-06 09:00:24
    Od: "L" <i...@o...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Uytkownik "Elgin" <i...@g...com> napisa w wiadomoci
    > Wyglda na to, e po ostatniej obnice ludzie wycofuj rodki... Ja
    > wyjem ju 1/3 rodkw z Eurobanku i przerzuciem czciowo do OF,
    > czciowo do Meritum. A reszta czeka, przejciowo zablokowana.
    >
    > Nie straszy. Juz dziaa. Ale nie naliczyli odsetek :(
    > Zostawiem tam jeszcze jedno mae oszczdnociowe "na rozpak"

    To jakie jest teraz oprocentowanie ?? ...........było 5.05

  • 5. Data: 2010-03-06 09:03:15
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "L" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jakie jest teraz oprocentowanie ?? ...........było 5.05

    Gdzie Ty żyjesz chłopie?
    http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszcz
    ednosciowy,23,9.html

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-03-06 09:43:08
    Od: "L" <i...@o...pl>

    > Uytkownik "L" <i...@o...pl> napisa w wiadomoci

    > Gdzie Ty yjesz chopie?
    > http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszcz
    ednosciowy,23,9.html

    ,

    Nie denerwuj sie ;-) ...... bo 'złość piękności szkodzi a busia z fasonu
    wychodzi' :-DD

    A ile można założyć lokat optymalnych na 5.65%n OF ??

  • 7. Data: 2010-03-06 10:36:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik L i...@o...pl ...

    > A ile można założyć lokat optymalnych na 5.65%n OF ??

    pewnie jakis milion...

  • 8. Data: 2010-03-06 11:12:18
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Budzik" news:Xns9D3371681A112budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    > pewnie jakis milion...

    Czyli co? Nie założę miliona jednej lokaty? Szkoda. :(

  • 9. Data: 2010-03-06 11:43:48
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Valdi pisze:
    > "Budzik" news:Xns9D3371681A112budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    > Czyli co? Nie założę miliona jednej lokaty? Szkoda. :(

    trzeba na prawdę zajebiście się nudzić żeby chcieć zakładać milion lokat
    na kilka tysięcy.
    Jak chcesz to Ci pomogę, co 2 pary rąk to nie jedna, koszt mojego czasu
    przy takiej skali zaangażowania będzie mniej niż znikomy :)))

  • 10. Data: 2010-03-06 11:51:11
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Ranger" news:4b923ff0$1@news.home.net.pl

    > trzeba na prawdę zajebiście się nudzić żeby chcieć zakładać milion lokat
    > na kilka tysięcy.

    mam ogromną nadzieję, że jednak dostrzegłeś ironię w moim poście :)
    z tego co pamięć na myli na łamach grupy dałem już wyraz swojej dezaprobaty
    dla kretyńskich zaokrągleń lokat aby tylko wyciągnąć grosik więcej w ciągu
    dnia :)

    > Jak chcesz to Ci pomogę, co 2 pary rąk to nie jedna, koszt mojego czasu
    > przy takiej skali zaangażowania będzie mniej niż znikomy :)))

    niestety nie jestem aż tak zasobny w pieniądze by zakładać miliony lokat po
    500 PLN czy 1K PLN - za krótko pracuję u Niemca a i kurs euro mi nie sprzyja
    by przekroczyć magiczną barierę miliona PLNów :)