  • 1. Data: 2003-08-07 21:09:07
    Temat: obligacje BPHPBK - OSZUSTWO czy tylko jestem przewrazliwiony?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Witam,

    wciskano mi ulotke o obligach na pierwszej stronie ktorej bylo napisane:

    Skarb Panstwa Polakow
    za rok bedzie duzo wiekszy

    czy mi sie wydaje, czy to sugeruje jakoby byla to ulotka o obligacjach
    Skarbu Panstwa?
    (a nie jest, jest o obligacjach BPHPBK)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 2. Data: 2003-08-07 23:29:17
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    l.e:h napisał:

> [...]
    >
    > Skarb Panstwa Polakow
    > za rok bedzie duzo wiekszy
    >
    > czy mi sie wydaje, czy to sugeruje jakoby byla to ulotka o obligacjach

    No cóż, firma której cash flow leci na mordę, chwyta sie wszystkich
    sposobów.

    Żeby być w miarę obiektywnym - a może ja czegos nie zrozumiałem z
    ichnich tabelek? Czasami bywam zbyt subiektywny. ;)

    Flyer

  • 3. Data: 2003-08-09 08:30:26
    Od: "christo" <e...@o...pl>

    Uzytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Skarb Panstwa Polakow
    > za rok bedzie duzo wiekszy
    >
    > czy mi sie wydaje, czy to sugeruje jakoby byla to ulotka o obligacjach

    Skad, mi sugeruje ze chodzi o Panstwa Polakow (Nowakow, Kowalskich itp.)
    BTW ciekawa gra slow ;))))

    pozdr
    christo

  • 4. Data: 2003-08-09 17:11:24
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "christo" <e...@o...pl> skribis:

    >Skad, mi sugeruje ze chodzi o Panstwa Polakow (Nowakow, Kowalskich itp.)

    taak... na ulotce sa panstwo Polakowie ze swoim skarbem - chlopczykiem
    ubranym w koszulke z napisem "obligacje" :))

    >BTW ciekawa gra slow ;))))

    Fakt, ale byc moze sluzaca oszustwu - robie teraz testy - pokazuje ludziom
    ulotke i pytam czyjeo bligacje reklamuje. Doza czesc mowi ze skarbu
    panstwa. Moze nie jest to oszustwo w pelnym znaczeniu tego slowa, ale mam
    wrazenie ze ten bank chce mnie "zrobic w balona".

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Bogactwo Forum: http://www.arystoteles.pl/bf/

  • 5. Data: 2003-08-09 22:09:29
    Od: "" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > panstwa. Moze nie jest to oszustwo w pelnym znaczeniu tego slowa, ale mam
    > wrazenie ze ten bank chce mnie "zrobic w balona".

    przewrazliwiony jestes. to sie teraz powszechnie nazywa "marketing"
    <paw>

  • 6. Data: 2003-08-10 00:50:54
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "" <e...@p...onet.pl> skribis:

    >przewrazliwiony jestes.

    chyba tak.

    > to sie teraz powszechnie nazywa "marketing"

    marketing to jedno, a robienie w balona drugie.

    Pozdrawiam, Leh.