  • 1. Data: 2003-08-07 22:26:00
    Temat: Zlecenia stale w Pekao SA, czyli kto z kim sie umawia
    Od: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl>

    W Pekao SA anulowałem wszystkie zlecenia stałe (w tym TPSA). Po miesiącu
    przyszło zawiadomienie, że właśnie nie opłacili mojej faktury za
    telefon, ponieważ faktura przekracza zadany przeze mnie limit. Na mój
    faks (nie mogłem się dodzwonić) przyszła odpowiedź:

    "... Jednocześnie wyjaśniamy, że w obecnie funkcjonującym systemie
    informatycznym - usunięcie tego typu zlecenia stałego tj. dotyczącego
    opłat z tytułu rachunków telefonicznych dokonywane jest w terminie
    dwumiesięcznym - z koniecznością oczekiwania aż nadejdą wcześniej
    wystawione obciążenia rachunku, co jest agodne z umową zawartą z
    Telekomunikacją Polską SA."

    Miesiąc później nadeszło kolejne zawiadomienie.

    Czesław Bajer