  • 1. Data: 2003-08-07 20:45:26
    Temat: Ankieta w mBanku
    Od: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm
    Głosujmy na _Komunikaty o odrzuconych przelewach_!
    Nareszcie pojawiła się szansa na zlikwidowanie tej _największej_
    niedogodności!
    Głosujmy na _Komunikaty o odrzuconych przelewach_!
    Na razie wygrywają dowolne nazwy zdefiniowanych,
    moim zdaniem nieporównanie mniejszy problem, niż brak jakiejkolwiek
    informacji o odrzuconych przelewach.
    Miałem lub mam już kilka kont w różnych bankach (ING, LG, VW, Inteligo) i w
    każdym z nich była jakaś forma powiadomienia.
    Głosujmy na "Komunikaty o odrzuconych przelewach", pliiiis
    Hubbard.

  • 2. Data: 2003-08-08 08:29:39
    Temat: Re: Ankieta w mBanku
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hubbard" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niedogodno?ci!
    > Głosujmy na _Komunikaty o odrzuconych przelewach_!
    > Na razie wygrywaj? dowolne nazwy zdefiniowanych,

    Teraz wygrywa definiowanie przelewów do US. I wygląda na to, że wygra.

    Pzdr
    kriskel

  • 3. Data: 2003-08-08 15:29:49
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Teraz wygrywa definiowanie przelewów do US. I wygląda na to, że wygra.

    stosunkiem 671 do 524

  • 4. Data: 2003-08-08 20:20:28
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za rena<r...@a...pl> nagryzmolił(a) w

    > stosunkiem 671 do 524

    Głosowanie głosowanie, formularz formularzem, cookies cookiesem a
    sprawiedliwość musi być po naszej stronie.

    Wygrywają komunikaty o niezrealizowanych przelewach ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 5. Data: 2003-08-08 20:35:40
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Marcin
    Lubojański<m...@p...pl> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > sprawiedliwość musi być po naszej stronie.
    >
    > Wygrywają komunikaty o niezrealizowanych przelewach ;-))

    Heh. Ktoś nad tym czuwa i każde dodanie większej ilości głosów powoduje
    dodanie podobnej ilości głosów "rywalom".

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 6. Data: 2003-08-08 20:42:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org>

    W wiadomości <bh11is$jub$1@inews.gazeta.pl>
    dnia Fri, 8 Aug 2003 22:35:40 +0200, Marcin Lubojański wstukał(a)

    > Heh. Ktoś nad tym czuwa i każde dodanie większej ilości głosów powoduje
    > dodanie podobnej ilości głosów "rywalom".

    oj Marcin poczytaj:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=839
    58&t=83958
    i wszystko jasne

    TN
    --
    IIII NNN NNN TTTTTTTTTT 11111 555555
    IIII NNN NN NNN TTT 11 111 55555

  • 7. Data: 2003-08-08 20:51:54
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za 'Tom N'<n...@i...dyndns.org>
    nagryzmolił(a) w news:et9zrap8uju.dlg@int15.dyndns.org:

    > W wiadomości <bh11is$jub$1@inews.gazeta.pl>
    > dnia Fri, 8 Aug 2003 22:35:40 +0200, Marcin Lubojański wstukał(a)

> [...]

    Hehe. Jak widać nie tylko ja się w to bawiłem.
    Ciekawe tylko czy to ktoś z mbanku dodaje głosy na "Definiowanie
    przelewów do US" czy ktoś taki jak ja?

    P.S.
    Mam lepszy sposób na głosowanie niż podany na forum mbanku ;-)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 8. Data: 2003-08-08 21:15:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org>

    W wiadomości <bh1302$nuj$1@inews.gazeta.pl>
    dnia Fri, 8 Aug 2003 22:51:54 +0200, Marcin Lubojański wstukał(a)

    toż to ja(first try około 8am). otwarcie i szczerze.
    I na dodatek w ten sposób pewnie kilku innych sprawdzi inne ankiety
    (byle oprócz małysza od listopada). Ciekawym czy "nauka chadza w las"

    TN (3 minutowy klikacz)

  • 9. Data: 2003-08-08 21:45:21
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za 'Tom N'<n...@i...dyndns.org>
    nagryzmolił(a) w news:jqd66uklyomd$.dlg@int15.dyndns.org:

> [...]
    > I na dodatek w ten sposób pewnie kilku innych sprawdzi inne ankiety
    > (byle oprócz małysza od listopada). Ciekawym czy "nauka chadza w las"

    Hehe. Do tej pory nie musiałem nic wysyłać do US więc to mi jest w tej
    chwili zbędne. A jakakolwiek informacja o niezrealizowanych przelewach
    jest dla mnie konieczna.

    Zresztą pewnie taka ankieta i tak jest "do picu".

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 10. Data: 2003-08-09 17:39:59
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 7 Aug 2003 22:45:26 +0200, w <bgudme$1kb$1@absinth.dialog.net.pl>,
    "Hubbard" <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm
    > Głosujmy na _Komunikaty o odrzuconych przelewach_!

    Żałosne, że aby w końcu zrobili komunikat o odrzuconych przelewach, trzeba
    głosować. ROTFL,.