  • 11. Data: 2011-12-20 17:47:50
    Temat: Re: o kupowaniu i sprzedawaniu złota
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Dziękuję i pozdrawiam
    >Zofia

    Kobiety grupę przejmują!
    Anka - najlepsza informatorka
    Zośka - czołowa inwestorka

  • 12. Data: 2011-12-20 18:08:35
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Zofia" <a...@d...com> napisał w wiadomości
    news:4ef09c98$0$1203$65785112@news.neostrada.pl...
    > A propos sklepu, znalazłam Warszawskie Centrum Numizmatyczne,
    > (http://wcn.pl/gold), które również handluje monetami inwestycyjnymi.
    > Czy ktoś ma jakaś opinię o tym Centrum?

    Popatrz na stronę Mennicy Wrocławskiej. Skoro kupuje od nich Alior, to chyba
    można mieć jakieś zaufanie. Oczywiście nie polecam kuopowac w Aliorze. Alior
    towar dostarcza prawie "od ręki", ale średnio 300 złotych drozej na uncji niż w
    Mennicy. No i Alior sprzedaje tylko sztabki, nie sprzedaje monet.

    http://www.mennicawroclawska.pl/product-pol-5-1-uncj
    a-zlota-Krugerrand.html

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=666,Sztabki-zlota-d
    o-kupienia-w-oddzialach-Alior-Banku

  • 13. Data: 2011-12-20 18:12:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/20/2011 12:08 PM, azot wrote:

> [...]
    a-zlota-Krugerrand.html

    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=666,Sztabki-zlota-d

    A ja sie pytam za ile można sprzedać, bo za ile można kupić to mało istotne.

  • 14. Data: 2011-12-20 18:15:37
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    > A ja sie pytam za ile można sprzedać, bo za ile można kupić to mało istotne.

    Przecież nie kupujesz po to , zeby sprzedawać teraz. Inwestycja na lata. Popatrz
    na wykres w skali 5-ciu lat.
    http://stooq.pl/q/?s=xaupln&c=5y&t=l&a=lg&b=0

  • 15. Data: 2011-12-20 18:43:14
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-20 19:15, azot pisze:

    > Przecież nie kupujesz po to , zeby sprzedawać teraz. Inwestycja na lata.
    > Popatrz na wykres w skali 5-ciu lat.
    > http://stooq.pl/q/?s=xaupln&c=5y&t=l&a=lg&b=0

    A masz gdzieś taki wykres na następne 5 lat?

    :D

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 16. Data: 2011-12-20 18:46:52
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    > A masz gdzieś taki wykres na następne 5 lat?
    >
    > :D

    Szklana kula?

  • 17. Data: 2011-12-20 20:13:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/20/2011 12:15 PM, azot wrote:

    > Przecież nie kupujesz po to , zeby sprzedawać teraz. Inwestycja na lata.
    > Popatrz na wykres w skali 5-ciu lat.
    > http://stooq.pl/q/?s=xaupln&c=5y&t=l&a=lg&b=0

    no i najwyzszy czas na spadek

    tylko przed tym trzeba jak najwiecej sprzedac.

  • 18. Data: 2011-12-20 21:47:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 14:13:38 -0600, witek napisał(a):

    > tylko przed tym trzeba jak najwiecej sprzedac.

    Też mam takie wrażenie, że jest coraz większy nacisk na to aby, jak to
    mówią fachowcy, ubrać ulicę w złoto na górce. No ale zobaczymy jak to się
    dalej potoczy.

    Xenocide

  • 19. Data: 2011-12-21 09:51:37
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Jarek Andrzejewski napisał(a) w wiadomości:
    <2...@4...com>...
    >On Tue, 20 Dec 2011 06:00:19 +0100, sqlwiel <j...@g...com>
    >wrote:
    >
    >Nie sprzedawałem (nie miałem potrzeby), ale NBP skupuje swoje "orły
    >bieliki", a Mennica - sztabki (jest informacja o tym na ich stronach).
    >Niestety marża około 15%.

    Przy zakupie złota "inwestycyjnego" był VAT?

    Arek

  • 20. Data: 2011-12-21 10:55:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 21 Dec 2011 10:51:37 +0100, "Arek"
    <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

    >Jarek Andrzejewski napisał(a) w wiadomości:

    >Przy zakupie złota "inwestycyjnego" był VAT?

    nie. Złoto nie podlega temu podatkowi (za to jest nałożony na sprzedaż
    srebra, niestety).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski