  • 1. Data: 2011-12-20 07:18:14
    Temat: BGŻOptima BIATZ004
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Hej.

    Jakiś nowy komunikat. Wcześniej go nie było bo otwarłem ponad 30 lokat.
    Szkoda kolejnej już nie otworzę.

    BIATZ004 : W ramach danego Konta BGŻOptima Posiadacz może posiadać
    jednocześnie nie więcej niż 8 (osiem) Rachunków Lokat Terminowych
    otwieranych na okres jednego dnia.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-12-20 07:21:12
    Temat: Re: BGŻOptima BIATZ004
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Damian Niusy" <a...@w...pl> writes:

    > Hej.
    >
    > Jakiś nowy komunikat. Wcześniej go nie było bo otwarłem ponad 30
    > lokat. Szkoda kolejnej już nie otworzę.

    A mi z kolei lokaty się jeszcze nie zakończyły, ani odsetki nie
    naliczyły.

    KJ

    --
    Gdyby ktoś miał zbędny Toshiba G450 - to chętnie przejmę ;)
    ----------------

  • 3. Data: 2011-12-20 07:49:06
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2011-12-20 08:18, Damian Niusy pisze:
> [...]
    >
    > BIATZ004 : W ramach danego Konta BGŻOptima Posiadacz może posiadać
    > jednocześnie nie więcej niż 8 (osiem) Rachunków Lokat Terminowych

    To się nie zdziw tylko jak Ci nie wypłacą odsetek od tych 22
    nadmiarowych :-p

  • 4. Data: 2011-12-20 08:09:26
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To się nie zdziw tylko jak Ci nie wypłacą odsetek od tych 22 nadmiarowych :-p

    Nie ma jak pocieszyc goscia zaraz z rana :D

  • 5. Data: 2011-12-20 18:39:53
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Użytkownik "Michał Pysz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To się nie zdziw tylko jak Ci nie wypłacą odsetek od tych 22 nadmiarowych
    > :-p

    Wszystko jest OK. Naliczają aż miło :)

  • 6. Data: 2011-12-20 18:48:56
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko jest OK. Naliczają aż miło :)

    Bo mają burdel aż miło. Nie bój , jak się odkopią to ci skorygują. :)