    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: o co chodzi z frankowiczami?
    Date: Fri, 4 Oct 2019 22:13:01 +0200

    witam
    wybaczcie mi brak wiedzy o tak głośniej sprawie. O ile wiem, ludzie
    pobrali kredyty we frankach, którego kurs się niekorzystnie zmienił, tym
    samym kredyty "tak jakby" urosły. Rozumiem niezadowolenie, ale to było
    ryzyko, o którym wiedzieli. Czego frankowicze wtedy chcieli?
    Teraz tsue usunął jakieś zapisy z umów co daje zielone światło w
    sądach... ale czego znowu chcą frankowicze? TAk w najprostszych słowach.
    ToMasz

    PS odpowiedzi szukałem w informacjach rzecznika frankowiczów - nie
    znalazłem. na tvn24 jest nawet jakieś wyliczenie, ale nie jest
    powiedziane wprost o co chodzi. domyślam się, zgaduje, że kredytobiorcy
    chcą aby bank nic nie zarabiał na udzielonym kredycie, nawet na tej
    części która była spłacana gdy frank był względnie tani.