  • 1. Data: 2004-01-01 17:25:29
    Temat: PayPal - czyzby zmiany na lepsze ????????
    Od: "www.Meteoryt.net" <m...@p...com>

    Dostalem taki oto list.
    Mam tam konto od dawa le bez wpisanej karty bo VISA z PL nie przyjmuja.
    Nie zabardzo wiem o co im tu chodzi ale moze wydaje mi sie ze moze w koncu zaczna nas
    akceptowac. Tak, czy
    moze sie myle ?

    PayPal, Inc. is pleased to announce that we are preparing to introduce PayPal
    (Europe) Ltd., a company
    incorporated in the United Kingdom, as the service provider for PayPal customers in
    the European Union.

    This is a positive development that would help us provide our European customers with
    improved services to
    satisfy local needs, both online and through our new European Customer Service Centre
    in Dublin.

    We anticipate that PayPal (Europe) Ltd. will begin operating in February 2004,
    subject to receiving
    authorisation from the Financial Services Authority (FSA) in the UK. Please note, no
    action will be necessary
    on your part. You will be able to continue using your PayPal account as you do today.

    Your existing relationship

    Until PayPal (Europe) Ltd. begins operating, your customer relationship continues to
    be with PayPal, Inc., a
    US company regulated as a money transmitter by various states in the US, under the
    PayPal User Agreement
    governed by California law.

    In June 2003, we applied to the UK's Financial Services Authority (FSA) for
    authorisation for PayPal (Europe)
    Ltd. to operate as an Electronic Money Institution (ELMI). This process is still in
    progress.

  • 2. Data: 2004-01-01 17:57:43
    Temat: Re: PayPal - czyzby zmiany na lepsze ????????
    Od: "PAQ" <p...@v...net.no spam>

    "www.Meteoryt.net" <m...@p...com> wrote in message
> [...]
    > Nie zabardzo wiem o co im tu chodzi ale moze wydaje mi sie ze moze w koncu

    Nic sie nie zmieni dla Polakow. Sprawa dotyczy przejscia tylko tych
    Europejskich uzytkownikow, ktorzy dotychczas maja prawo korzystania z Pay
    Pal pod ich agende w UK

  • 3. Data: 2004-01-01 19:48:01
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    PAQ <p...@v...net.no spam> napisał(a):

    > Nic sie nie zmieni dla Polakow. Sprawa dotyczy przejscia tylko tych
    > Europejskich uzytkownikow, ktorzy dotychczas maja prawo korzystania z Pay
    > Pal pod ich agende w UK

    No chyba ze od maja zdecydują się łaskawie udostępnić swoje usługi we
    wszystkich krajach UE - czyli także w Polsce.

    --
    Franz

  • 4. Data: 2004-01-02 11:38:42
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Franz " <f...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No chyba ze od maja zdecydują się łaskawie udostępnić swoje usługi we
    > wszystkich krajach UE - czyli także w Polsce.

    Tak jak miejsca pracy dla Polakow

  • 5. Data: 2004-01-04 21:46:26
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

    > No chyba ze od maja zdecydują się łaskawie udostępnić swoje usługi we
    > wszystkich krajach UE - czyli także w Polsce.
    >
    > --
    > Franz
    Chinczycy moga placic przez paypala my nie :-(((