  • 31. Data: 2013-04-29 20:27:12
    Temat: Re: nowymbank.pl
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-04-29 19:54, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
    > Użytkownik "W" napisał w wiadomości grup

    > Chyba coś przegapiłem...
    > Za każdym razem płacąc przez PayU dostaję kod (Alior Sync)

    Przegapiłeś bank ;) Tutaj chodzi o ING który wysyła kody jak mu się
    zechce... przelew na nieznane konto może zostać uznany za zaufany i
    wtedy ING nie wymaga potwierdzania go kodem SMS. Widać, że PayU też jest
    zaufany wg ING ;)

  • 32. Data: 2013-04-29 20:27:16
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/29/2013 07:54 PM, Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
    > Użytkownik "W" napisał w wiadomości grup

    > Chyba coś przegapiłem...
    > Za każdym razem płacąc przez PayU dostaję kod (Alior Sync)

    Zawsze wypowiadasz się bez zapoznania sie z tematem rozmowy?

    p. m.

  • 33. Data: 2013-04-29 21:05:04
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-29 19:24, W pisze:

    > a to, że takiegp PayU uważa za bezpieczny? ktoś robi zakupy, bierze metodę
    > płatności 'payu' (rzecz jasna zakłądamy włam na konto) a Ty możesz swoim
    > oszczędnościom pomachać pa-pa... ;p

    Może ktoś przetestuje?
    ... bo wydaje mi się, że bez SMSa idą tylko drobne płatności. W razie
    fraudu można reklamować i sądzę, że reklamacja zostanie uznana.

    Bank musiałby udowodnić "brak należytej staranności" co do hasła. Myślę,
    że jeśli hasłem jest "aaaaaaaaaa", to wystarczy ;)

    > (też sobie darowałem ING i trzymam tam konto-wydmuszkę jedynie do płacenia
    > rachunków - bo wszystko wklepane i mam historię w jednym miejscu ;) )

    u mnie wpadnięcie w objęcia ING odbywało się następująco:
    - mama miała konto w PKO, gdzie za przelewy i prowadzenie płaciła do
    10zł/m. A że ING było pod nosem, to jej założyłem Direct w ING. Ja tam
    miałem z dawnych czasów konto w EUR, to z automatu dostałem (po
    upoważnieniu przez mamę) dostęp do jej konta przez net z moim loginem i
    możliwość dysponowania przelewów z jej konta dla jej wierzycieli
    - potem dostałem w któryś piątek do garści 10k gotówką. Nie chciało mi
    się dymać do miasta do wpłatomatu, bo deszcz lał, a szkoda było odsetek.
    Okazało się, że od ręki mogę mieć OKO w ING i to jeszcze z jakimś promo
    % i oczywiście bezprowizyjną wpłatą gotówki w oddziale. No to wziąłem.
    - Żeby tę gotówkę sensownie przekierowywać, to w następnym tygodniu
    założyłem sobie Direct i jeszcze podczas zakładania zastrzegłem kartę.
    Mam więc dość wygodne konto z możliwością wpłacania gotówki, pod nosem i
    za darmo.

    Przy jakiejś tam okazji poznałem panią dyrektor regionalną, panią Martę
    (pozdrawiam serdecznie). Pani o imponującej delikatności, takiejż
    aparycji i powalająco przyjaznym obejściu. Niewiarygodne, jak na bankowca.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 34. Data: 2013-04-29 22:23:26
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-29 21:05, Maruda pisze:
    > Przy jakiejś tam okazji poznałem panią dyrektor regionalną, panią Martę
    > (pozdrawiam serdecznie). Pani o imponującej delikatności, takiejż
    > aparycji i powalająco przyjaznym obejściu. Niewiarygodne, jak na bankowca.

    Miała wąsy?

    --
    animka

  • 35. Data: 2013-04-30 00:09:31
    Od: W <w...@w...pl>

    Maruda wystukał, co następuje:

    > Może ktoś przetestuje?
    > ... bo wydaje mi się, że bez SMSa idą tylko drobne płatności. W razie
    > fraudu można reklamować i sądzę, że reklamacja zostanie uznana.

    Hm... kupowałem już za ~1k PLN (jedne z pierwszych transakcji PayU) i nie
    krzyczało o hasło... dlatego właśnie się piekliłem na ING po czym pokazałem
    im środkowy palec...