  • 11. Data: 2013-04-25 09:18:58
    Temat: Re: nowymbank.pl
    Od: W <w...@w...pl>

    Michal Tyrala wystukał, co następuje:

    > Dzis w Wyborczej piszą, że proces migracji klientow na nowa platforme
    > ma byc dobrowolny i rozciagniety w czasie. Ja osobiscie mam nadzieje,
    > ze malo ludzi się tam po dobroci przeniesie i wycofaja się z idei
    > ,,obrazki zamiast tabel''.

    Jak to będzie na zasadzie takiej jak parcie telekomów na e-faktury (logujesz
    się do systemu a tam przycisk na cały ekran "zgadzam się" z malutkim,
    niezauważalnym "x" zamykającym formatkę) to ja jednak czarno widzę to
    wycofywanie się...

  • 12. Data: 2013-04-25 10:43:48
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 25 Apr 2013 07:18:58 +0000 (UTC), W wrote:
> [...]
    > się do systemu a tam przycisk na cały ekran "zgadzam się" z malutkim,
    > niezauważalnym "x" zamykającym formatkę) to ja jednak czarno widzę to

    Z artykulu wynika, ze oni jednak chca powolutku i po dobroci.

    A jak beda na sile wcielac, to ja się z tego bigosu wypisze, bo jednak
    jestem dzieckiem slowa pisanego i robienie banku a'la strony www
    wczesnych lat 90 bo mnie nie trafia :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2013-04-25 14:27:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Michal Tyrala" s...@h...ck.polsl.pl

    > Z artykulu wynika, ze oni jednak chca powolutku i po dobroci.

    Ależ oczywiście, że po dobroci -- albo przechodzisz, albo umierasz!
    Przymusu nie będzie!

    > A jak beda na sile wcielac, to ja się z tego bigosu wypisze, bo jednak
    > jestem dzieckiem slowa pisanego i robienie banku a'la strony www
    > wczesnych lat 90 bo mnie nie trafia :-)

    Nie nadążasz za nowoczesnością -- tylko pieniądze Ci w głowie!
    Pomyśl o sztuce, o kulturze, o pięknie skaczących [niczym małpy
    w ZOO czy w cyrku] stron...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2013-04-25 17:23:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 15:07:31 +0200, a...mx napisał(a):

    > Coś tam się rusza...

    Jak zrobią drugiego synka to konto do odstrzału.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2013-04-25 17:44:20
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Jak zrobią drugiego synka to konto do odstrzału.

    ileż to razy musiałem cierpieć z tym syncem dla tych 5%
    żeby durną płatność zrobić trzeba się naklikać
    nie ma domyślnego konta, za każdym razem trzeba wybra
    potem jeszcze kilka klików, co nowe to gorsze

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 16. Data: 2013-04-25 20:40:52
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 25 Kwi, 10:43, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Z artykulu wynika, ze oni jednak chca powolutku i po dobroci.

    Z info przedstawicieli mB:
    W okresie przejściowym - po dobroci, potem - przymusowo wszystkich
    uszczęśliwią jedynie słusznym rozwiązaniem.

    Oni sobie nie mogą pozwolić na dobrowolne rozwiązanie - bo jeszcze by
    wyszło, że klienci olaliby te nowinki, a to by znaczyło, że 100mln
    [=budżet tej kolorowanki dla gimusów] wyrzucono w błoto i trzeba by
    się przed wyższą instancją tłumaczyć. A tak to są kryci.

  • 17. Data: 2013-04-25 20:43:35
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 25 Kwi, 08:25, maciekmouse <m...@g...com> wrote:
    > Zgadza się. Na portalu mozna zobaczyć w jakim kierunku idzie mBank z nową ofertą.
    /.../

    No niby tak tylko że jak pokazały wcześniejsze przykłady to ten cały
    SW nie ma zielonego pojęcia o recenzowaniu produktów bankowych. Jeden
    autor zachwycał się interfejsem nowego Getinu bo przypominał nowy
    Windows. I w zasadzie to było wszystko co miał do powiedzenia.

  • 18. Data: 2013-04-26 07:56:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Apr 2013 17:44:20 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > ileż to razy musiałem cierpieć z tym syncem dla tych 5% żeby durną
    > płatność zrobić trzeba się naklikać nie ma domyślnego konta, za każdym
    > razem trzeba wybra potem jeszcze kilka klików, co nowe to gorsze

    No ba! Ja mam dwa ROR i zrobienie przelewu między swoimi rachunkami to
    tragedia w porównaniu do tego standardu jaki powiedzmy obowiązywał do tej
    pory. Niestety zbliżają się czasy dotykania i coraz częściej będziemy
    widzieć tego typu kwiatki. Jak ktoś kiedyś na grupie słusznie zauważył
    banku muszą łapać nowych klientów a ówczesna młodzież, która właśnie
    powoli wchodzi w etap posiadania konta bankowego ma trochę inne
    "fascynacje" ;)

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2013-04-26 07:58:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Apr 2013 11:40:52 -0700, Clegan napisał(a):

> [...]
    > [=budżet tej kolorowanki dla gimusów] wyrzucono w błoto i trzeba by się
    > przed wyższą instancją tłumaczyć. A tak to są kryci.

    Co najwyżej może firmówki oszczędzą ;)
    No to mbank do odstrzału idzie po powtórki z synka sobie robić nie
    zamierzam, bo już mnie wystarczająco synek przeciągnął ;)

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2013-04-26 08:00:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 25 Apr 2013 11:43:35 -0700, Clegan napisał(a):

> [...]
    > zachwycał się interfejsem nowego Getinu bo przypominał nowy Windows. I w
    > zasadzie to było wszystko co miał do powiedzenia.

    Wiesz muszą coś napisać to piszą. Ja bym bardziej to traktował jako
    źródło informacji czyli jak są jakieś zrzuty ekranu do oglądnięcia i
    ewentualnie potwierdzone suche fakty. Reszta grafomanii do odfiltrowania.

    --
    xbartx