  • 11. Data: 2003-09-12 08:55:51
    Temat: Re: nowy kredyt mieszkaniowy z BPH PBK SA ??
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Od poczatku maja KB udziela kredyty od 5%.

  • 12. Data: 2003-09-12 08:57:07
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    nie ma znaczenia czy raty rowne czy malejace (gorzej przy malejacych bo na
    poczatku rata jest duza wiec pewnie musisz miec pewnie wieksza zdolnosc
    kredytowa), ale nie wplywa to na oprocentowanie i prowizje.

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > WIBOR3M+1,5%,
    > WIBOR3M+1%.)
    > sierpnia. KB
    Ja

  • 13. Data: 2003-09-12 09:13:20
    Od: "Rafal" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytowa), ale nie wplywa to na oprocentowanie i prowizje.

    >Od poczatku maja KB udziela kredyty od 5%.

    zyby zebrac razem ....

    na 100% bylem osobiscie i dzwonilem do KB w sprawie 20%

    do tego oprocentowanie nie bylo takie rozowe, ale obiecuje ze dzis osobiscie
    sie przejde ....
    ..bo najwazniejsze dla mnie aby bylo najtaniej ...

    pozatym nadal nie rozumiem jest jeszcze chyba jedno obostrzenie z KB co do
    refinansowania wlasnie ...
    ze stron KB
    "Ile wynosi udział własny Kredytobiorcy ?
    ...od 40% w przypadku kredytu przeznaczonego wyłącznie na refinansowanie
    poniesionych nakładów"
    za:
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/kredyty_pozycz
    ki/kredyt_ekstralokum/kredyt_ekstralokum_oferta

  • 14. Data: 2003-09-12 09:53:10
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    moze sprobuj w innym oddziale