  • 1. Data: 2003-09-10 21:45:52
    Temat: Wykresy funduszy w mBanku - tylko u mnie nie dziala?
    Od: t...@f...onet.pl (Jacek Sitowski)

    Czy działają Wam wykresy obrazujące wartość jednostek poszczególnych
    funduszy na stronach mBanku?
    Na przykład:
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/SEB_SEB4.html
    albo
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/GTFI_GTSF.html

    U mnie pod słowami "Opłata za zakup/zbycie jednostek" pojawia się pusty
    prostokąt z małym czerwonym iksem. Kiedyś to u mnie działało, chciałbym
    więc upewnić się, czy to nie jakaś awaria na serwerze mBanku.
    Z góry dziękuję.

    Jacek Sitowski

  • 2. Data: 2003-09-10 21:48:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek Sitowski wrote:
> [...]
    > pusty prostokąt z małym czerwonym iksem. Kiedyś to u mnie działało,
    > chciałbym więc upewnić się, czy to nie jakaś awaria na serwerze

    SOA#1 u mnie dziala.
    Sprawdz przegladarke.

  • 3. Data: 2003-09-10 22:03:22
    Od: t...@f...onet.pl (Jacek Sitowski)

    W dniu Wed, 10 Sep 2003 23:48:13 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał(a):

    >SOA#1 u mnie dziala.
    >Sprawdz przegladarke.

    Dziękuję za błyskawiczną reakcję. Niestety nie wiem, co jeszcze mógłbym
    właczyć w przeglądarce, obawiam się, że to wina Chello.

    Jacek Sitowski

  • 4. Data: 2003-09-10 22:14:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek Sitowski wrote:
    > Dziękuję za błyskawiczną reakcję. Niestety nie wiem, co jeszcze
    > mógłbym właczyć w przeglądarce, obawiam się, że to wina Chello.

    Ekhem ;) Poaptrz na naglowki - ja tez korzystam z Chello, aczkolwiek z
    wlaczonym ich proxy. Jak sie okzyuje- bez tez dziala :)
    Te wykresy to aplety javy zdaje sie - moze maszyne czy jak to sie zwie
    instalowales nowa, albo co? Zresetuj ustawienia przegladarki...

  • 5. Data: 2003-09-11 08:36:05
    Od: "S R" <r...@N...gazeta.pl>

    Sprawdz czy masz wlączone:
    Narzędzia >> Opcje internetowe >> Zaawansowane >> Java VM
    Narzedzia >> Zabezpieczenia >> Internet >> Formaty ActtiveXi dodatki plug-in
    Narzedzia >> Zabezpieczenia >> Internet >> Java

  • 6. Data: 2003-09-11 09:30:32
    Od: t...@f...onet.pl (Jacek Sitowski)

    W dniu Thu, 11 Sep 2003 08:36:05 +0000 (UTC), "S R"
    <r...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    >Sprawdz czy masz wlączone:

    Dziękuję. Problem istotnie leżał w obsłudze Javy, jak podpowiedział Amra
    - już wszystko gra.

    Jacek Sitowski