  • 1. Data: 2003-09-11 01:11:54
    Temat: Przetwarzanie w Inteligo.
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Czy Inteligo nadal sie chwali, ze ma dostep 24 godziny?
    Bo jak narazie to od pólnocy mozna klamke pocalowac.

  • 2. Data: 2003-09-11 07:51:31
    Temat: Re: Przetwarzanie w Inteligo.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    poilkj wrote:
    > Czy Inteligo nadal sie chwali, ze ma dostep 24 godziny?
    > Bo jak narazie to od pólnocy mozna klamke pocalowac.

    Na ok. 30 minut, da sie przezyc.

  • 3. Data: 2003-09-11 11:05:42
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote in news:bjp9ic$ore$1@news.onet.pl:

    > Na ok. 30 minut, da sie przezyc.

    Dzisiaj o 1:20 jeszcze nie mogłem się zalogować - więc już średnio daje
    się przeżyć.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {0F158D57-B0E1-492C-A6DD-1B50748D60E7}