  • 61. Data: 2022-03-14 11:53:34
    Temat: Re: nowe stanowisko KNF w sprawie liczenia zdolności kredytowej
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 14.03.2022 o 11:14, J.F pisze:

    > Ja tam slyszalem o taki, co czeka na telefon z powrotem.
    > Bo na razie, to nie wiadomo, czy sie karabin dla niego znajdzie ...
    >
    > J.

    przecież nie każdy dostaje od razu karabin, poza tym pomagać tam jest
    przy czym...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 62. Data: 2022-03-14 14:59:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zgubne skutki braku telewizji ;-).

    -----

  • 63. Data: 2022-03-14 15:01:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co Ty z tym solidarnym zobowiązaniem - normalni ludzie o niezerowym IQ nabywają w
    udziałach.

    -----

  • 64. Data: 2022-03-14 15:07:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 14:59:14 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Zgubne skutki braku telewizji ;-).

    Ogólnie nie mieli zbyt wielu innych rozrywek.
    Ale akurat ta rozrywka była o wiele bezpieczniejsza niż dziś - jeszcze wtedy ludzie
    nie byli tak głupi, żeby wsadzać w szparki w poprzek (dla niekumatych - to u Azjatek)
    i repertuar chorób wenerycznych był o wiele łagodniejszy.
    Do tego biskupi mieli znakomite rezerwuary nietykanych dziewcząt w klasztorach - na
    taki luksus nie było stać chyba nawet cesarza rzymskiego (sprawdzić czy nie Neron, co
    się podobno nawet nie bał zabierać za westalki...).

  • 65. Data: 2022-03-14 15:10:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 14 marca 2022 o 15:01:43 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Co Ty z tym solidarnym zobowiązaniem - normalni ludzie o niezerowym IQ nabywają w
    udziałach.

    No to PL to kraj debili, patrząc po większości KH i ogólnie narzuconej (przynajmniej
    tak, że jest to domyślne) instytucji "wspólnoty majątkowej małżeńskiej".
    Ale nawet jak nabędą w udziałach, to zanim spłacisz "swoje" pół mieszkania to miną
    lata.
    A bank nie patrzy, czy zapłacone jest pół raty od jednego 50% i pół raty od drugiego
    50%, tylko czy jest zapłacona cała rata, a jak nie jest, to ściągają z tego, z
    którego łatwiej - do czasu aż udowodni, że "swoje" 50% spłacił (o ile w ogóle się
    da).

  • 66. Data: 2022-03-14 15:17:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 15:01:41 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Co Ty z tym solidarnym zobowiązaniem - normalni ludzie o niezerowym IQ nabywają w
    udziałach.

    Mieszkanie/dom w okreslonych udziałach.

    A kredyt?

    > -----

    J.

  • 67. Data: 2022-03-14 15:39:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 02:14:19 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
    > W czasach prehistorycznych nie było chrześcijaństwa, nie mówiąc o KK.
    > Zaś celibat to tak od X-XI wieku dopiero.
    > Przedtem byli zbyt słabi - lub lepiej się żyło (albo odwrotnie, zrobiło się za
    dobrze, bo trwał "Medieval Warm Period").
    > Podobno św. Wojciech pojechał nawracać (choć jego rodak Haszek pisał, że mordować)
    > Prusów dlatego, że jakoś dziwnie nie podobało mu się na dworze biskupa w Pradze,
    > gdzie dnie były nieustannymi orgiami, lepiej niż w Rzymie, bo i dziewuszki
    fajniejsze.
    > Jakiś był słaby albo miał inne upodobania...

    Lutrowi tez sie cos nie podobalo.

    Swoja droga - jak tak patrzylem na palac/klasztor cystersow w Lubiążu
    ... po co opatowi sala balowa ?

    A to juz 17 w..

    > Jak kto głupi, to go zgorszy.
    > Ale żonę można mieć tylko do stopnia diakona - to jest w sumie "ksiądz", ale
    "niepełny" - Eucharystii nie może, to może dopiero prezbiter, a ten żonaty być już
    nie może (tym bardziej biskup - bo to dopiero jest "naprawdę pełny ksiądz").
    > Do tego najpierw trzeba być "wzorowym małżonkiem", a potem dopiero dostać święcenia
    diakonatu.
    > I to też dopiero od niedawna, bo zaczęło brakować kandydatów na księży.

    Albo po prostu zauwazyli, ze u protestantow dziala to lepiej, i nie
    oskarzaja ich o pedofilie ..

    j.

  • 68. Data: 2022-03-14 15:44:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 15:17:39 +0100, J.F wrote:

    > Mieszkanie/dom w okreslonych udziałach.
    > A kredyt?

    P.S. A taki przypadek - kredyt wziely dwie osoby.
    Do tego bank wcisnal ubezpieczenie na zycie.

    I teraz jedna osoba umiera.
    Co z kredytem?

  • 69. Data: 2022-03-14 15:58:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 07:07:20 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    > jeszcze wtedy ludzie nie byli tak głupi, żeby wsadzać w szparki w
    > poprzek (dla niekumatych - to u Azjatek) i repertuar chorób

    Nie było?
    faktycznie, czytam, ze kiłe to prawdopodobnie Kolumb przywłokł,
    ale inne chyba jednak byly.

    > Do tego biskupi mieli
    > znakomite rezerwuary nietykanych dziewcząt w klasztorach - na taki

    to by faktycznie moglo cos tlumaczyc, ale co - wszyskie tylko dla
    biskupa zarezerwowane ?

    J.

  • 70. Data: 2022-03-14 16:29:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F.
    On 14.03.2022 15:44 you wrote:

    > P.S. A taki przypadek - kredyt wziely dwie osoby. Do tego bank
    > wcisnal ubezpieczenie na zycie. I teraz jedna osoba umiera. Co z
    > kredytem?

    W zależności od warunków polisy.
    Ale zwykle spłacana jest całość

    --