  • 1. Data: 2005-04-29 19:47:43
    Temat: [Inteligo] Prowizja za przelew do US
    Od: Circulus <b...@n...polbox.com>

    Zrobiłem przelewy podatkowe, jeszcze rzut oka w historię i... nie mogę się
    oprzeć wrażeniu, że do niedawna prowizja za przelew do US wynosiła 50 gr. (z
    konta indywidualnego oczywiście). Obecnie 0,99. Miałem nie zasmiecać grupy
    taką bzdurą, ale jakoś mi to nie daje spokoju. Pamięta ktoś ile było np. rok
    temu? Może faktycznie cichcem podnieśli w obecnym, jakże odpowiednim czasie?

    --
    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 2. Data: 2005-04-29 20:43:26
    Temat: Re: [Inteligo] Prowizja za przelew do US
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > temu? Może faktycznie cichcem podnieśli w obecnym, jakże odpowiednim czasie?

    Skleroza panie, skleroza... albo nie ten bank ;-)
    mam na dysku TOiP z X`03 - też było 0.99