  • 1. Data: 2002-01-30 15:22:19
    Temat: nowe BZWBK ... Wrrrrr
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Doswiadczeń z nowym BZWBK ciąg dalszy:
    Wchodzę sobie na Netszkapie (NN) aby zdefiniować
    nowych odbiorcow w książce adresowej. Ponieważ
    sesja u nich krótka więc rozbijam to na dwa razy
    (no i literki małe :). Za drugim razem wybieram
    tego samego odbiorcę do modyfikacji a gdy po
    wrowadzonych zmianach klikam na Akceptuj .... nic,
    cisza, żadnej reakcji... klikam drugi raz, 3, 4 a
    potem serię :-)) nic, jak stał tak stoi.
    Wylogowałem się, przeładowałem system ale znowu to
    samo. Porzuciłem NN i uruchomiłem OE 6.0 ... no i
    tutaj zareagował prawidłowo na klawisz Akceptuj,
    jednak i tak operację musiałem powtarzac parę razy
    bo przy OE jakby zrywał sesję (navigation
    canceled) no ale poszło.

    Chodzę sobie dalej po opcjach, w tym definiuję
    kolejne przelewy a tutaj komunikat:
    ///Operacja zakończona błędem !
    Przekroczono dopuszczalną ilość wątków dla sesji
    !!! Proszę zalogować się ponownie. (556)///
    Wygląda to tak jakbym przekroczył jakąś z gory
    założoną liczbę operacji a może nawet kliknięć
    myszką :-))
    Musiałem sie zalogować powtornie

    Trochę za dużo tych "atrakcji". Jedynym
    "pozytywem" może byc to że jak dzisiaj otrzymałem
    przelew to moglem podejrzeć od kogo on jest. Opcja
    dziala dla jedank dla nowych przelewów a nie chce
    zadziałać dla ciut starszych pomio ze działa dla
    tych z października :-))

    Sark

  • 2. Data: 2002-01-30 15:23:07
    Temat: Re: nowe BZWBK ... Wrrrrr
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a3933d$2d8>

> [...]
    > dziala dla jedank dla nowych przelewów a nie chce
    > zadziałać dla ciut starszych pomio ze działa dla

    Dla mnie nie dziala na zadnych.
    Tym bardziej na pazdziernikowych, ktorych nie mam juz w historii :-))

    Zastanawiam sie czy napisac do nich jakiegos emaila.
    Ale chyba to strata czasu, bo w ciagu ostatnich dwoch tygodni juz pisalem na
    adresy emailowe podane na stronach:
    - "banku w drodze"
    - kasy mieszkaniowej
    - redakcji powaznego tygodnika.
    Oczywiscie nikt nie odpisal.

    To juz chyba lepiej sobie obejrze propagandowa kasete video banku.
    Przynajmniej bede wiedzial czego wlasciele banku i zarzad nigdy nie osiagna
    jesli ich pracownicy beda dalej olewac kontakty emailowe.

    Karol

  • 3. Data: 2002-01-30 15:48:17
    Od: "mariusz.r" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > !!! Proszę zalogować się ponownie. (556)///
    > Wygląda to tak jakbym przekroczył jakąś z gory
    > założoną liczbę operacji a może nawet kliknięć

    Ja najbardziej lubie komunikat: proba nielegalnego zalogowania:)
    Nie moge nic zrobic IE5.5, IE6.0.
    (konfiguracja ani servicepack2 do IE5.5 nie pomogly)
    Pani na infolinii poleciła mi Sylabe.
    Opera 6.0 chodzi bezblednie.

    Pozdrawiam
    mariusz.r