  • 1. Data: 2002-01-30 14:03:19
    Temat: BPH Sez@m jestem porażony i przerażony
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    29.01.2002
    Godz 11 aktualizacja operacji g.10.10 saldo -59
    Godz 16.30 aktualizacja 16.00 saldo 4700
    Godz 16.40 aktualizacja 8.29 saldo -59
    przecieram oczy, loguje sie ponownie
    Godz 16.41 aktualizacja 16.00 saldo 4700
    Godz j.w. przelewy wzorcowe, przelew do mBank 3300, zawieszenie systemu -
    zastanawiam się czy poszedl czy nie
    Godz 16.45 ponownie sie loguję
    Godz. j.w. przelewy wzorcowe, przelew do mBank 3300, potwierdzony

    30.01.2002
    lista operacji w mBank - wpływ z BPH dwa razy po 3300

    W momencie uruchiemienia kredytu w mBanku uciekam z BPH.
    --
    Marcin
    http://markoz.republika.pl

  • 2. Data: 2002-01-30 14:24:35
    Temat: Re: BPH Sez@m jestem porażony i przerażony
    Od: <j...@p...onet.pl>

    I jeszcze jeden kamyczek do ogródka:
    30.01.2002 (dzisiaj) 15:20

    Operacje z dnia bieżącego:
    stan z 8:27 !!!

    i to jest właśnie online :-(

  • 3. Data: 2002-01-30 14:39:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "mk" <m...@p...onet.pl>
    > Godz 11 aktualizacja operacji g.10.10 saldo -59
    > Godz 16.30 aktualizacja 16.00 saldo 4700
    > Godz 16.40 aktualizacja 8.29 saldo -59
    > przecieram oczy, loguje sie ponownie
    > Godz 16.41 aktualizacja 16.00 saldo 4700

    potwierdzam - zauwazylem na swoim r-ku taki sam balagan
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-30 15:35:10
    Od: "Jakub Sielewiesiuk" <k...@s...ifpan.edu.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "mk" <m...@p...onet.pl>
    (itp. itd.)
    > potwierdzam - zauwazylem na swoim r-ku taki sam balagan
    > *** blad ***

    Parnowie, przykro mi to pisac, ale jestescie sieroty.
    Czytali http://e-bank.bph.pl/bph/portal/start.nsf/Informacja
    ?openPage ???
    Zrozumieli???

    To, co obserwujecie (i co ja takze obserwuje) jest w pelni zgodne z
    zamieszczonym tam opisem.
    Gdy uzytkownik dobiera sie ze swojego terminala do wlasnego ROR-u, to system
    Sez@m probuje polaczyc sie z systemem bankowym, aby otrzymac aktualne saldo
    i wykaz operacji. Jesli sie to uda - to macie podane saldo i operacje mniej
    wiecej na chwile zalogowania sie do Sez@mu.

    Ale jesli to polaczenie sie _nie_ uda, wowczas podawane sa operacje i saldo
    z ostatniej aktualizacji. Takie aktualizacje nastepuja "okolo godziny 8.00,
    15.30 i 18.30" (jak pisza w w/w dokumencie). A w rzeczywistosci nieco
    pozniej - tj. okolo 8.30, 16.30 i nie wiem ktorej jeszcze.
    Wiec przy bezskutecznej probie komunikacji z systemami banku Sez@m poda stan
    i operacje z godziny (okolo) 8.30 - przez wieksza czesc dnia, (okolo) 16.30
    (wieczorem) itp.

    Przyklad:

    Zalozmy, ze logujemy sie do Sez@mu o 15.34. Sez@mowi udaje sie grzebnac w
    bazie banku i mamy wyswietlone operacje z godziny 15.34.

    Logout. Ponowne logowanie o 15.50. Tym razem proba "grzebniecia" okazuje sie
    bezskuteczna - i widzimy saldo i operacje _z ostatniej aktualizacji, czyli z
    godziny (okolo) 8.30.

    Fersztejen???

    BTW, uwazam, ze Sez@m pozostawia wiele do zyczenia (np. kompletny brak
    obslugi zlecen stalych, przelewow w walutach). Co wiecej, uwazam obecny
    sposob wyswietlania i aktualizacji danych o rachunku za idiotyczny. Ale
    przynajmniej rozumiem jak to dziala.

    Pozdrawiam,
    Wiesiek

  • 5. Data: 2002-01-30 15:37:11
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    > potwierdzam - zauwazylem na swoim r-ku taki sam balagan
    > *** blad ***

    Może ma to jakiś związek z koniecznością odświerzenia strony (komunikat
    mailowy banku) po wprowadzeniu "ulepszeń".

    --
    Marcin
    http://markoz.republika.pl

  • 6. Data: 2002-01-30 15:47:45
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    I jeszcze pytanie, gdybym nie miał środków to kto zapłaci za debet??????????
    A ponieważ mam linię to kto mi zwróci za odsetki?

    --
    Marcin
    http://markoz.republika.pl

  • 7. Data: 2002-01-30 16:11:22
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jakub Sielewiesiuk"
> [...]
    > obslugi zlecen stalych, przelewow w walutach). Co wiecej, uwazam obecny
    > sposob wyswietlania i aktualizacji danych o rachunku za idiotyczny. Ale

    dzieki - teraz tez juz rozumiem, nie mogli tego wyslac mailem
    na przymusowo zkladane konto?
    Mam link do strony z loginem i nie przegladam stron banku
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-01-30 18:09:57
    Temat: OT: BPH Sez@m skrzynka mail
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    ktos uzywa tej bph'owskiej skrzynki ?
    mam problemy z wysylaniem maili z programu pocztowego

  • 9. Data: 2002-01-30 18:24:27
    Temat: Re: BPH Sez@m skrzynka mail
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin"
    > ktos uzywa tej bph'owskiej skrzynki ?
    > mam problemy z wysylaniem maili z programu pocztowego

    probowalem kiedys ale sie nie dalo
    potwierdzili ze sie nie da ale nad tym pracuja,
    wlaczylem sobie ten adres mailowy do odczytywania
    outlook expressem jakby cos nowego przyszlo i to dziala normalnie
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-01-30 23:15:08
    Od: Nikodem Kuznik <n...@z...polsl.gliwice.pl>

    blad wrote:

> [...]
    > wlaczylem sobie ten adres mailowy do odczytywania
    > outlook expressem jakby cos nowego przyszlo i to dziala normalnie
    ja mam lepsza historie:
    kiedys zapomnialem ustawien serwera pop3 do sezamu i napisalem do nich z
    prosba o podanie tych ustawien, odpisano mi, ze ta poczta jest dostepna
    jedynie przez www i nie ma innej mozliwosci
    pare dni pozniej znalazlem te ustawienia i teraz pop3 dziala, ale ich smpt
    nie uzywam do wysylania wiadomosci.
    pozdrawiam,

    Nik