  • 1. Data: 2002-01-30 14:23:57
    Temat: Szanujemy Twoj Czas :)
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Dziękujemy za Twój list !
    Szanujemy Twój czas, dlatego odpowiedzi od nas spodziewaj się w cišgu
    najbliższych kilku dni."

    To cytat z maila od pewnego banku - kto zgadnie ktorego? Strasznie mi sie to
    zdanie spodobalo :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-01-30 14:50:30
    Temat: Re: Szanujemy Twoj Czas :)
    Od: "dawid" <m...@m...com.pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Dziękujemy za Twój list !
    > Szanujemy Twój czas, dlatego odpowiedzi od nas spodziewaj się w ciągu
    > najbliższych kilku dni."
    >
    > To cytat z maila od pewnego banku - kto zgadnie ktorego? Strasznie mi sie
    > zdanie spodobalo :)

    pkobp?

  • 3. Data: 2002-01-30 15:01:49
    Temat: Odp: Szanujemy Twoj Czas :)
    Od: "jo" <j...@p...onet.pl>

    MULTIBANK

    czyli innymi slowy "nie chce nam sie teraz odpowiadac na proste pytania ale
    jestesmy tak mili ze uprzedzilismy cie zebys sie nie spodziewal odpowiedzi w
    najblizszym czasie"

    Użytkownik Pedroz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a38vor$nlc$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-01-30 15:04:49
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Pedroz napisal:
> [...]
    > najbliższych kilku dni."
    > To cytat z maila od pewnego banku - kto zgadnie ktorego? Strasznie mi sie to

    MultiBank - czas odpowiedzi zgodny z zapowiedzia

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 5. Data: 2002-01-30 15:19:23
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "jo" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > MULTIBANK
    Dokladnie :)

> [...]
    ale
    > jestesmy tak mili ze uprzedzilismy cie zebys sie nie spodziewal odpowiedzi
    Tez odnosze takie wrazenie... Mogli by chociaz nie pisac, ze szanuja moj
    czas. Ja swoj czas szanuje w troche inny sposob. :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 6. Data: 2002-01-30 18:42:17
    Od: McCartney <m...@p...onet407.pl>

    Wszyscy na pl.biznes.banki czytajcie uważnie, bo
    jo pisze

    Coś mi się tu kojarzy "Paragraf 22".
    Najlepszy sposób na zatajenie jakiejś
    wpadki jest nagłośnienie sprawy