  • 1. Data: 2002-06-07 11:12:38
    Temat: nowa wersja interBRESOKa :-))
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Szanowni Klienci,
    udostępniamy Państwu nową wersję system interBRESOK między innymi z
    możliwością określenia daty realizacji w momencie tworzenia zleceń. Data ta
    określa termin, w którym zlecenie zostanie przekazane przez interBRESOK do
    realizacji do systemu bankowego ( z uwzględnieniem dotychczas obowiązującego
    cyklu i zasad realizacji zleceń). Data przeszła lub pusta traktowana jest
    jak data bieżąca.
    W tej wersji zablokowano klawisz Back - jego użycie powoduje zerwanie
    sesji - zwiększając bezpieczeństwo systemu.

    Ps. wreszcie :-)) chyba czytaja pbb bo ostatnio narzekalem na brak
    mozliwosci okreslenia daty realizacji przelewu :-))) a to byla dla mnie
    jedyna wada tego systemu - reszta jest ok.
    Ps. 2 komunikat jest w trzech jezykach :-))

  • 2. Data: 2002-06-07 13:58:39
    Temat: Re: nowa wersja interBRESOKa :-))
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedyna wada tego systemu - reszta jest ok.
    > Ps. 2 komunikat jest w trzech jezykach :-))

    Tak BTW, to ten nowy InterBRESOK jest do obsługi kont
    osobistych??

  • 3. Data: 2002-06-07 14:02:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak BTW, to ten nowy InterBRESOK jest do obsługi kont
    > osobistych??

    Chyba m.in. do private bankingu??? Ale nie jestem pewien.

  • 4. Data: 2002-06-07 14:23:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Chyba m.in. do private bankingu??? Ale nie jestem pewien.

    Dla klientow instytucjonalnych BRE i private bankingu BRE.