  • 1. Data: 2002-06-07 10:03:26
    Temat: Fortis, Fortis, Fortis
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Pol roku temu dokladnie zalozylem w Fortisie lokate polroczna ze stalym
    oprocentowaniem.
    I zgadnijcie... Tak, dzisiaj wyplacili mi mniej odsetek...
    Belkowe pobrali?!?. Historia korzystania z serwisu niestety jest wycieta i
    nie mam jak sprawdzic wszystkiego. Ale pamietam dokladnie, ze oprocentowanie
    bylo ponad 8% (stale jakos 8,2 czy 8,6?) i przewidywane odsetki roznily sie
    od tych, ktore dostalem.

    Zalozylem glupi tam lokate, zeby sobie do VC dorobic historie (w grudniu
    sciemniali, ze bedzie w koncu juz niedlugo...). To mnie jeszcze oszwabili na
    odsetkach...

    W ogole jakos to dziwnie wszystko dziala.

    Reasumujac - jesli ktos zalozyl jakas lokate (przez Pl@nete) wczesniej niz
    obowiazywal Belka - przygotujcie sie, ze system informatyczny banku tego nie
    przetworzy i was najnormalniej w swiecie oszuka (no bo jak to nazwac?)... Ja
    to jeszcze pamietalem ile mam kasy dostac ;) ale jak ktos sobie tak zaklada
    kilka lokat lub lokaty "obronne"...

    I jeszcze jeden wniosek sie nasuwa. Nie wierzyc tradycyjnym bankom z
    dostepem przez Internet do rachunku. Historia operacji zniknie (BZWBK,
    Fortis) i bez papierowego wydruku mozna sobie nawojowac....

    Eeech. Ale glupi ten Fortis.

    Na cale szczescie FortisLinka mila byla i zaoferowala, ze sama zalatwi z
    oddzialem, bo poczatkowo chciala mnie wysylac do oddzialu zebym wyjasnial...

    Poczekam... Ale sprawdzajcie uwaznie co wam Fortis daje - bo jak widac z VC,
    to roznie moze byc ;)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-07 10:35:06
    Temat: Re: Fortis, Fortis, Fortis
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    oprocentowanie
    > bylo ponad 8% (stale jakos 8,2 czy 8,6?) i przewidywane odsetki roznily

    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_011207/pieniadze_
    a_9.html

    oprc. z tego okresu....
    No wnerwiajacy sa :( Rozumiem, ze to moze sie zdazyc w PKO BP ;))) ale w
    Fortisie..
    To jak im sie myli w przypadku malego szaraczka e-pakietowca, to co maja
    pomyslec te rekiny finansiery ze zlotym pakietem...
    Eeeee Fortis cos do d.... ten polski sie okazuje...
    A mialem takie dobre zdanie, ze niby prestizowy itp.
    A okazuje sie, ze oszukuja (VC), infolinia niedoinformowana (oplata za rach.
    walutowy), i jeszcze system informatyczny do dupy. Najpierw pokazuje jedna
    kwote, a wypklaca druga.
    ciekawe, ze nie pomylil sie na moja korzysc :(

  • 3. Data: 2002-06-07 10:37:10
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > kwote, a wypklaca druga.
    > ciekawe, ze nie pomylil sie na moja korzysc :(

    Zaczynasz o nich mowic tak jak ja o BZWBK ;-D

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-06-07 11:17:05
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    > Pol roku temu dokladnie zalozylem w Fortisie lokate polroczna ze stalym
    > oprocentowaniem.

    No to jesli dokladnie pol roku temu to podpadles podbelkowe jak nic :)
    gdybys zalozyl przed 01.12.2001 to co innego ...

    Pzdr

    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 5. Data: 2002-06-07 11:25:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No to jesli dokladnie pol roku temu to podpadles podbelkowe jak nic :)
    > gdybys zalozyl przed 01.12.2001 to co innego ...

    Ano... Belka zlodziej. Tak mnie obrabowac.

    Reasumujac Fortis jest OK, naliczyl podatek od marca od odsetek.

    Zadzwonila Pani z callcenter i wszystko wyjasnila.
    Kurde.
    1) dalem na mniejsze oprocentowanie, zeby miec do tej VC ktorej nie wydaja
    2) objelo mnie belkowanie to dostalem jeszcze mniej niz jakbym dal np do
    Lukasa

    ja sie tak nie bawie ;) Trzeba bedzie kupic moze troche obligacji
    3latnich???

  • 6. Data: 2002-06-07 11:33:51
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    AMRA napisał(a):

    > Ano... Belka zlodziej. Tak mnie obrabowac.

    a moze ten podatek do na darmowe uczelnie wyzsze ;)

    roberts

  • 7. Data: 2002-06-07 12:11:04
    Od: "Jan Słupicki" <j...@p...pl>

    > Ano... Belka zlodziej. Tak mnie obrabowac.

    [...]
    > ja sie tak nie bawie ;) Trzeba bedzie kupic moze troche obligacji
    > 3latnich???

    Jak kupisz 3 latki to też Belkę wesprzeż. Nawet jak je przepijesz
    to i tak pieniądze z akcyzy pójdą do Belki. Jedyne wyjście to wyjechać
    za granicę i tam pieniądze przchulać :-)

    ----
    Jan Słupicki

  • 8. Data: 2002-06-07 12:16:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak kupisz 3 latki to też Belkę wesprzeż. Nawet jak je przepijesz
    > to i tak pieniądze z akcyzy pójdą do Belki. Jedyne wyjście to wyjechać
    > za granicę i tam pieniądze przchulać :-)

    TEZ?????
    Kurde. A wlasnie zamowilem ;) 3 pieciolatki i 7 trzylatek ze zdeponowaniem w
    BM BIG BG.

    P.S. Takie cos dziwnego w CDPEKAO kupuje przez Internet wydaje mi sie brez
    prowizji, a w BIGu co najmniej 5 zeta... ??? Jakies takie pomylone ;)

  • 9. Data: 2002-06-07 12:17:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak kupisz 3 latki to też Belkę wesprzeż. Nawet jak je przepijesz
    > to i tak pieniądze z akcyzy pójdą do Belki. Jedyne wyjście to wyjechać
    > za granicę i tam pieniądze przchulać :-)

    aaaa ale jest w tfimillennium jakies tam jest bez belkowego:)))
    Cos jak skarbiec.

  • 10. Data: 2002-06-07 12:47:23
    Od: <w...@f...com.pl>

    Czyli rozumiem, że nie taki głupi ten Fortis:)
    Z pozdrowieniami Waldek Leszczyński