  • 1. Data: 2002-06-07 10:43:59
    Temat: [lukas] pochwala za kk
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    witam

    zlozylem wniosek w lukasie o kk i po 8 dniach otrzymalem pin i info ze
    karta juz czeka na mnie
    imho szybko, tym bardziej ze 30 maja to dzien wolny

    dla tych co by chcieli ta karte to podam:
    - ekonto darmowe
    - mam juz je 6 m-cy
    - papierow od pracodawcy nie wymagali
    - generowalem sztucznie zarobki od pracodawcy tak okolo 2k pln - dzieki
    ci mbanku za mozliwosc zmiany nadawcy przelewu :) co ciekawsze w
    zdefiniowanych przelewach nic nie poprawili wiec dalej moge sobie
    tworzyc w lukasie b. ladna historie rachunku
    - do pracy nie dzwonili, wiem bo przekierowalem sobie wszystkie rozmowy
    ze stacjonarnego na swoja komorke

    roberts

  • 2. Data: 2002-06-11 01:53:16
    Temat: Re: [lukas] pochwala za kk
    Od: "A.S." <s...@k...pl>

    RobertS wrote:
    > dzieki ci mbanku za mozliwosc zmiany nadawcy przelewu :)

    Czy mogę wiedzieć jak to zrobiłeś? Jak zmienić nadawcę w mBanku???

  • 3. Data: 2002-06-11 19:48:16
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    "A.S." <s...@k...pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > Czy mogę wiedzieć jak to zrobiłeś? Jak zmienić nadawcę w mBanku???
    Za póŸno, tra la la... Gdzieœ w lutym (styczniu?) było upgrade, co było
    zdefiniowane wczeœniej to zostało.
    BTW zwróć uwagę że zlecenia stałe/ zdefiniowane nie zmieniajš się po
    zmianie adresu zameldowania.

    --
    Alf/red/ zmieniony na zmianę (trochę dużo wyszło)

  • 4. Data: 2002-06-12 06:44:47
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Alf/red/ Dziewulski napisał(a):

    > Za późno, tra la la... Gdzieś w lutym (styczniu?) było upgrade, co było
    > zdefiniowane wcześniej to zostało.
    > BTW zwróć uwagę że zlecenia stałe/ zdefiniowane nie zmieniajš się po
    > zmianie adresu zameldowania.

    a w multi mozna jeszcze?

    robert

  • 5. Data: 2002-06-12 12:19:57